Gå til innhold

suselyd fra kupefilter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle starte bilen idag, satt meg inn og vrei om nøkkelen, ingenting skjedde.

Koblet på starthjelp på batteriet og bilen startet.

Kjørte en stund for å lade batteriet. Men, når jeg stoppet bilen kom det en slags suselyd fra

motoren. Åpnet panseret og fant ut at lyden kom fra område rundt/under der kupefilteret ligger på høyre side.

Noen som har noen aning hva dette er? Hørtes ut som det var ei vifte som gikk, som koblet inn og ut.

Bilen er en e39 530d 2000modell

Takker for svar

Skrevet

Er ikke kuoevifta di som går hele tiden da? Så vidt jeg har skjønt er dette en ganske vanlig feil, og kan jo også forklare hvorfor bilen din var tom for strøm... Søk etter viftemotstand...

Skrevet
Er ikke kuoevifta di som går hele tiden da? Så vidt jeg har skjønt er dette en ganske vanlig feil, og kan jo også forklare hvorfor bilen din var tom for strøm... Søk etter viftemotstand...

hvor sitter denne viften?

Skrevet

Hei.

Jeg holder en knapp på viftemotstanden. Den sitter oppunder dashbordet på passasjersiden. Jeg hadde også samme problem med at kupevifta ikke stoppet. Men hvis du tar av ledningen til den så stopper det og du bevarer strøm på batteri. Men har da ikke vifte. Kjøpes hos koed.no. Byttes på 5 min. Det er en enkel DYI på dette inne i forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...