ehrnst Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Har en kompis med en rast 93 316 touring. Lite vits å kjøpe den drittmotoren igjen så vi vil ha en IS-motor. E36 M44 ser ut til å være lettest å få tak på. Hvilke problemer vil vi få, noen som har gjort det?
magnusble Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 M42 318is er lettest og motorkontakta passer rett inn på det elnettet som er i bilen. Må ha ny eksos
ehrnst Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Vi har vurdert M50 og, men da må det jo godkjennes. Problemet er at m42 motorn er ganske vanskelig å få tak på
Till Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 er startsperre på m44 og den kommer du deg ikkje unna. Dette vet eg den harde måten. M42 er tingen
ehrnst Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 ok,så for å slippe noe kødd i det hele tatt så er det m42 som gjelder?
NA Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Det enkleste er M-42 fra E-30 ja. Bare plug and play med deler fra BMW Lar seg jo som sagt gjøre med M-44 også men da må du gå rundt startsperra pluss få til motorkontakta på M-44 nettet til å passe bilen
kent879 Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Hei Du sier det er er bare "bolt on" ifra m42 E30 men jeg skal flytte over ifra E36 318is til 316 E30 1990 model er dette å da bare å plugge på?
NA Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Om du skal bruke M-42 E-36 motor i E-30 må du bytte bunnpanne pluss motorledningsnett. Hvis du bruker e-36 ledningsnettet må du isåfall klippe av eksisterende kontakt å lodde på E-30 kontakt. Må vel muligens også bruke motorfestene i fra E-30. Så må du ha E-30 is eksos også da. Som sagt ikke noe problem, må bare ha delene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå