Azeton Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Har komplett shadowline til E28. Selger for 500,- litt små ripet på taklist.
Tommy89 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 komplett som i taklister, rundt vinduer side/forran/bak?
Azeton Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Ja.. komplett! Har et sett til også. som står på bil i drammen.
Tommy89 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 jaok, veldig interessant:) hadde du hatt mulighet for å møtt meg ved sandvika eller lignende da? er null kjent i oslo!
Azeton Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Hvis du betaler for bomring + bensin så kan jeg møte deg.
Tommy89 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 eller er det noen andre steder som er lett å komme fram til som jeg kan kjenne igjen inne der?
Azeton Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Du vet hvor ikea er ? er et steinkast unna der.. og ikea ser det når du kjører mot gardermoen.
thomashm5 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Jeg kan kjøpe dette av deg om det er helt og i bra stand!? Har du også baklampene med shadowline? bor i østfold/sverige området, mulighet for levering hit også, om du skal på tur til strømstad eller østfold en dag??=) send gjerne bilder på mail: thomashamang@gmail.com
Azeton Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Levering er mulig, om jeg skal ditt. Har kun listene. De er hele, noen riper noen steder.
Kristian H. Foss Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Hei. Om alt er bra kan jeg møte deg i Oslo i morgen. Bor ved Lillestrøm området.
Azeton Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Da må du komme hjem til meg. Du får komme og se på listene
Kristian H. Foss Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Da må du komme hjem til meg. Du får komme og se på listene Flott. Bare send adresse og ca når det passer på PM du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå