T. Thøgersen Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Vurderer å selge mine ubrukte, umonterte glassfiber deler til E30. Har følgende deler, kjøpt fra Adolfssons Composite i Sverige (http://www.acm-ab.se): -Panser (for montering i org.fester) -Høyre forskjerm -Venstre forskjerm -Bakluke (mulig jeg vil beholde denne selv..) Disse produktene har bra finish og passform! Selvfølgelig må kjøper evt selv lage sin egen "finish" på det. Delene er ikke lakkert eller gjort noe som helst med. Delene er av varianten som er beregnet på "gatebruk", m.a.o ikke de supertynne Rallycross-type variantene de også kan skaffe. Totalt koster alt nytt på Adolfssons Composite SEK 5700+ frakt. Med dagens kurs er dette NOK 4852,58. Fordelen er at alt er ubrukt, aldri montert og befinner seg i Norge så du slipper frakt Jeg kunne tenke meg ett sted rundt 4500kr for hele sulamitten, eller bud. Selges helst samlet. PM er greit å kommunisere på.
R Andersen Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Har disse delene selv, og kan gå god for at det er bra kvalitet og passform på delene. Anbefales!
T. Thøgersen Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Vekt på delene: Panser: 7,2 kg Skjermer: 1,5kg pr stk Bakluke: 4kg Bilder:
MagnusA Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Fortsatt interessert i skjermene hvis du vil selge de løse
e-30335i Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Fortsatt interessert i skjermene hvis du vil selge de løse om du kjøper skjermene så kjøper jeg panser og bakluke. så er han i mål med å selge alt !
T. Thøgersen Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Har interessent på hele pakka, får vente litt og se hva det blir til der først, siden han var først ute. Holder liv i tråden jeg hvertfall.
T. Thøgersen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Da ser det ut som alt er solgt.
babjorn Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Siden dette er solgt,så regner jeg med at jeg ikke ødelegger tråden med å spørre om hvordan det var å bestille deler fra Adolfssons Composite i Sverige.Er til E36 så lurte på om frakt gikk smerte fritt å levrandøren er til å stole på,delene er bra? Regner ikke med at det er noe negativt med Adolfssons Composite,men ville bare høre erfaringer på delene å levering
JulianS Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 De er visst ikke så gode på carbonfiber men desto bedre på glassfiber...
R Andersen Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Adolfsson er seriøse, så det er ikke noe problem å føre over penger til de. De krever forhåndsbetaling før de lager noe. Delene holder god kvalitet og passform, men som med all glassfiber, så må man regne med litt småjusteringer. Har bestilt deler derifra før, og har inne en bestilling nå også..
gkw89 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 hva er leveringstiden... vurderer panser og bakluke til e30'n min:P
bmwe30is Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 hvor mye vektforskjeld er det mellom glassfiber og karbon egenklig?
Anbefalte innlegg