sladjan Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Hei folkens! Driver å skal til å fikse bilen til en kamerat til sjefen. Bilen har stått i ro i 2år før den igjen har begynt å bli brukt nå til sommer. Han har lagt merke til at lampene har slått seg på liten stund etter den kom i bruk igjen. På carsoft får jeg feil om at sensoren på venstre ELLER høyre side er gåen, sier ikke direkte hvilken av disse. Jeg får også en feil " 133 Overspenning på ASC/ABS feilsøkinga" Hører at releet slår inn når tenninga kommer på, alt av sikringer er fint så hva kan være feil? Må også nevnes at kablene til ABS-sensorene ser meget bra ut, altså nye ikke skitne som på andre biler jeg har sett. På forhånd takk!
sladjan Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Ingen som har erfaring? Viss en av abs-følerne foran er gåen, skal det da lyse på antispinn da?
SweetBMW Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 ja fordi antispinn bruker abs følerne til å determinere farten på hjula. ingen abs = ingen asc! skift sensoren du hvis du vil ha nøye info om hvem som er gåen må du ha et annet program eller få en bmw autorisert sjappe eller merke dealer om å lese ut
sladjan Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Skulle trodd antispinn brukte bare en av sensorene til å lese av fart osv osv. får prøve å bytte en og en side. Tviler på begge er gåen! takker, var egentli det jeg lurte på
SweetBMW Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 antispinn sammenligner alle hjula vett for og se om bilen sklir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå