miils Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 har du solgt frontlyktene? får jeg med alle ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 har du solgt frontlyktene?får jeg med alle ledningene? Har de fortsatt. Hvilke ledninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Lmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Lmm? Skal sjekke merke i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Hvor holder du til ? Spydeberg, Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Lmm? Var Simens LMM. Men er det samme LMM på E39 og E36? Har du M52B25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Følgende er solgt: - Venstre Framdør - Venstre Bakdør - Venstre Framskjerm - Servo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Lmm? Var Simens LMM. Men er det samme LMM på E39 og E36? Har du M52B25? Var simens ja, men kjøpte annet sted siden det hastet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordsidetuning Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 hei har du en ute themperatursensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djcosmix Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Hei kunne trengt noen deler rundt motoren jeg som Veivhusventil å vis det er xsenon lykter kan jeg trenge balasten ? er dette noe du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 hei har du en ute themperatursensor Hvor skal den sitte? Hei kunne trengt noen deler rundt motoren jeg som Veivhusventil å vis det er xsenon lykter kan jeg trenge balasten ? er dette noe du har ? Hvor sitter veivhusventilen og hvordan ser den ut? Kan du sende bilde på PM? Tror ikke det er xenon lamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Har du di gummigreiene som er under bilen som du setter jekken på når du skal løfte bilen? Pris for dem? Skal sjekke om dem er der i morgen (etterpå) fant du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå