eirikbg Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Hei. Som ny i BMW gamet lurer jeg på kom noen kan poste noen bilder av E90 med og uten M-tech "styling". Jeg har ikke snøring på hva som er forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Standar: M-tech: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 innvendig har man sportsseter, M ratt, M innstigningslister, sort taktrekk, M fothviler og annet småsnacks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 innvendig har man sportsseter, M ratt, M innstigningslister, sort taktrekk, M fothviler og annet småsnacks.. Sportsseter, ratt, lister osv kan man jo og få på en "standard" e-90. Spørs hva de har krysset av på utstyrslisten når bilen ble bestilt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Jeg har m-tech ratt og girstang, men det er jo utvendig som teller. Mens jeg først har opprettet denne tråden. Kan noen vise meg forskjell på før og etter face-lift? EDIT: Fant denne: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=162702 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Jeg har en pre-facelift E90 med M-Tech og litt til - du kan jo ta en titt på linkene i signaturen min. Faceliften har annet panser, coupe lykter og N-serie motorer. Det er de forskjellene tror jeg? Noe med effekt og mener jeg å ha hørt, men det er mellom M-serie og N-serie, stemmer ikke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Mens vi er inne på motorer. Det sitter jo en 2 liter i min bil selv om det er en 318. Hva er egentlig forskjellen på en 318 og en 320 da? Bare motorstyring eller er det flere ting som skiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå