AlXz Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Hallo. Lurer på om dette er bremserør v.s bak? Nr 4 her? Må bensintanken ned for å få byttet dette? Som medfører å måtte ta ned eksos + mellomaksel også? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Det er etter min erindring rør inn over på begge sider av tanken og ett over(mulig det blå returrøret)?, men tror alle disse var bensinrør. Var endel arbeid å ta ned tanken på min E36 B3. Tre spennbånd, endel litt kjelkete gummislanger på topp av tanken høyre side(spesielt den opp til tankpåfylling og de ledningene som går opp i setebrønnen), tre bolter(19mm fastnøkkel) på mellomakselen, bakstilling med 4bolter på ramme og 6bolter på svingarmer. Eksospotten bak ble fjernet. For å svare på spørsmålet ditt tror jeg det er på E39 at du må ned med tanken for å komme til venstre bakre bremserør. Beklager rørete svar. Burde husket bedre da jeg var under en E39 i går og tok ned tanken på B3en i forrige uke. Uansett er dette easyfiks for deg Aleksander! 8 9 11 14 sitter på svingarm så nr 5 er nok den som går opp og under langs tunnelen på venstre side. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå