impulzive Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Drøye felger! me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Ble ikke helt dus med de felgene, nei. Bilen så nesten ut som en litt uheldig photoshop. 20" på E92 bør i mine øyne ha grom kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Meget meget nice. Hva koster slike hjul egentlig ? Hjula er handla hos GS. Så du får kjøre en mail til morgan, så får du vel en knallpris tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 nydelig konkavlook! Hvor lavt er ET?Må jo subbe litt på ein e92? Mindre plass bak der enn på e90/e91 Har ikke et i hode, men tror det er 20x10 bak med et 19 så er det 8,5x20 med et 11 eller 15 foran. (tar forbehold om feil). Er veldig lik plass på e91 og e92 hvertfall. har prøvd hjula til den røde e91 og de går akkurat på begge bilene. Den subber faktisk ikke. Men er veldig stiv da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Hm, jeg er ikke akkurat den som sier nei til 20" på e9x, men likte ikke disse. Utvalget av konkave 20" til e9x er ikke så stort, og de har lett for å se for store ut.Dessuten er hjulbuene bak valset for mye. Synes disse konkave 20" funker mye bedre. Syns det er morsomt att det kommer saklig kritikk jeg. Da får en litt input om hva en kan gjøre annerledes og får delt meninger om hva en liker og ikke liker og i tillegg noen saklige meninger som en kan legge i bakhode og tenke på neste gang en skal bygge noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Fy å grom look, så for alldel, ikke bad look på denne. Må komme dere videre å finne på noe nytt nå. Tror nok ikke det blir badlook hær nei. Litt vanskelig uten å ødelegge de fine linjene rundt lyktene. Så er de så "slim" og agresive i utseende i utgangspunktet att jeg tror ikke disse vil kle det like bra som jeg syns e46'n gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 skulle vært lavere forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajb Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 härlig lack, är det Montego blue? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 fet bil! skulle ønske de felgene ble levert i 22tom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Griiisefet med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå