Gå til innhold

BMW m20 ENEM motor 263 hk t.s

bmwe3m
 Share

Anbefalte innlegg

M20 motor 2340ccm

- Motor bygget av ENEM i Sverige

- Kvass kam

- porta topp

- stor ventiler

- forserka vippe tøy

- smidde stempler

- verdi råder

-3X45 dobble Webrer

- Iresa 6/3/2 grennrør

Stor oljekjøler

++++

263 hk

Sachas Racing clutch

BMW 5 trinns sport kasse

- 1 gir ned

- 1:1 på 5 gir

- Overhaldt

- Har også en reserve kasse med dårlig synk ring på 2 gir

Motor og gir er komplett og start klar.

Selges for 35 000,- eller bud

Har bilder på mobil kamera som sendes ved interesse.

tlf 45419235

e31racing@yahoo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å få se bremse papirene for å få en ide på hvordan effekt registeret ser ut?

Nei. Dette er forbeholdt kjøper av motoren. Er ikke intressert i å lage en trå eller en diskusjon om denne motoren her, motoren er lagt ut her for salg og blir denne ikke solgt, finner jeg bare en annen bil og bruker motoren selv 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å få se bremse papirene for å få en ide på hvordan effekt registeret ser ut?

Nei. Dette er forbeholdt kjøper av motoren. Er ikke intressert i å lage en trå eller en diskusjon om denne motoren her, motoren er lagt ut her for salg og blir denne ikke solgt, finner jeg bare en annen bil og bruker motoren selv 8)

Jeg meldte meg som en aktuell kjøper av motoren og hadde på ingen måte tenkt å starte noen form for diskusjon.

Jeg vurderer selv å bygge en motor, men når jeg så denne kunne det plutselig være aktuelt istede.

Men en ting er i hvertfall helt sikkert, jeg kjøper ikke en M20 motor med 112 hk/l uten først å ha sett bremsepapirene.

Og siden det er litt langt å kjøre fra Fredrikstad til Stavanger bare for å se på bremsepapirene trodde jeg kanskje det var noe du kunne dele med de som var interessert i motoren.

Men så feil kan man tydligvis ta.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg som en aktuell kjøper av motoren og hadde på ingen måte tenkt å starte noen form for diskusjon.

Jeg vurderer selv å bygge en motor, men når jeg så denne kunne det plutselig være aktuelt istede.

Men en ting er i hvertfall helt sikkert, jeg kjøper ikke en M20 motor med 112 hk/l uten først å ha sett bremsepapirene.

Og siden det er litt langt å kjøre fra Fredrikstad til Stavanger bare for å se på bremsepapirene trodde jeg kanskje det var noe du kunne dele med de som var interessert i motoren.

Men så feil kan man tydligvis ta.....

Dersom du er seriøst intressert i motoren tar du kontakt via mail eller telefon så skal vi nok bli enige 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...