x25Touring Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Har handlet meg vinter bil nå, 525tds med rust. Trenger noen nye jekkfester, og kanaler. Finner ikke dette noen sted. Kun hos BMW, og de kosta jo litt. Noen som har tips/råd rundt dette. Likte bilen veldig godt, men ser litt mørkt på rusta.
andy91 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Sett på koed? Pleier å ha billige deler der, eventuelt sjekke en hogger med e39 du kan skjære ut det du trenger :>
x25Touring Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Ja har sjekket alle nettsidene nå tror jeg, og har ikke funnet noe. Har tenkt på den muligheten også, men er vel ikke så lett å finne noe bra der heller?
Lars89 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Finn delenr her og legg inn i handlekurven til Koed. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /bodywork/ Evt handle på www.Veng.no
x25Touring Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 De hadde kanaler hos Veng, men hva med jekkfester? De ser ut som at de er dyttet inn i kanalen. Må det sveises inn nye av de også?
x25Touring Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Ser at det ser ut som at det er forsterkning i kanalen på de, men er det en støtte innvendig? Ville tror de trengte mere enn bare litt tjukkere gods for å kunne jekke?
kevin1982 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 info hentet ifra koed.no Løfteprop -Pr. Stk.- www12267 NOK 102,00 / NOK 127,501 Kjøp stk. Til følgende modeller: Alle modeller Information: - Det er denne prop som sidder i bunden af bilen, hvorpå man løfter bilen op. 1 = Pris inkl. 25% mva.
x25Touring Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 info hentet ifra koed.noLøfteprop -Pr. Stk.- www12267 NOK 102,00 / NOK 127,501 Kjøp stk. Til følgende modeller: Alle modeller Information: - Det er denne prop som sidder i bunden af bilen, hvorpå man løfter bilen op. 1 = Pris inkl. 25% mva. Ja det er jeg klar over, men det er jo bare gummi. Er jo ikke noe bæring eller slikt i den.
kevin1982 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 info hentet ifra koed.noLøfteprop -Pr. Stk.- www12267 NOK 102,00 / NOK 127,501 Kjøp stk. Til følgende modeller: Alle modeller Information: - Det er denne prop som sidder i bunden af bilen, hvorpå man løfter bilen op. 1 = Pris inkl. 25% mva. Ja det er jeg klar over, men det er jo bare gummi. Er jo ikke noe bæring eller slikt i den. Nei, det er ikke noe bæring i den. kun plastik pga hvis du har gjekken. så skal den settes innpå den. men jeg trudde du hadde tenkt å bytte kanalen og fikse feilen. men du vil vite andre steder man kan gjekke i.
x25Touring Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Lurer egentlig på hvor man kan få kjøpt kanaler, som ikke koster skjorta, og hvordan det er bygd opp inni kanalen. Må jo være en innvendig støtte der?
kevin1982 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Lurer egentlig på hvor man kan få kjøpt kanaler, som ikke koster skjorta, og hvordan det er bygd opp inni kanalen.Må jo være en innvendig støtte der? Da er det nesten lettere å ringe til et karosseri firma og rådhøre deg der. få litt tips og kanskje priser. enn å høre på alle de svarene som kommer ifra forumet. litt bedere å høre med en fag mann da. men min teori må væra litt tykkere stål enn ellers på bilen.
x25Touring Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Hehe, er jo derfor vi bruker forumet, fordi folk har gjort liknende ting tidligere. Mener å ha hørt at det står en støtte der inne.
bmwJon Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 en blikkenslager lager kanaler til deg for en billig penge..trenger bare målene på kanalen. en kollega på jobb gjor det slik med micra'en sin en gang
x25Touring Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 en blikkenslager lager kanaler til deg for en billig penge..trenger bare målene på kanalen. en kollega på jobb gjor det slik med micra'en sin en gang Hehehe, tror ikke jeg vil gjøre det med min BMW:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå