oledra Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Har avtagbart hengerfeste med orginalt el.nett. Har også bakfanger med hengerluke, fangerfeste for avtagbar krok. GI BUD. Har oså ein fast krok kr 500.- med el. nett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lloydsb Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 kan jeg ikke bruke org fanger(touring) og så kutte hull får henger feste.. trenger man fanger feste for avtagbar krok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oledra Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 kan jeg ikke bruke org fanger(touring) og så kutte hull får henger feste..trenger man fanger feste for avtagbar krok? Kan sikkert kutte hull for krok i orginalfanger men du trener da dekselet når du tar av kroken. Festene for fanger kommer i veien for bjelken for avtagbart hengerfeste. De som er med her er flatere enn orginale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmlello Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Hei, passer fast kroken på en touring? er det slik at jeg må bytte støtfanger/fester for å montere tilhengerfeste? Mvh John Magnus Link to comment Share on other sites More sharing options...
oledra Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Hei, passer fast kroken på en touring? er det slik at jeg må bytte støtfanger/fester for å montere tilhengerfeste?Mvh John Magnus Støtfangerfester må byttes for å montere avtagbart hengerfeste ikke fast krok. Sjekket på Gs bildeler og tror ikke dette passer på touring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts