Alex9001 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Akkuratt kjøpt meg en 520i, min første BMW som jeg skal bygge på, men det har seg så at jeg trenger et par coiler, er en M50b20 motor, noen som har et par til overs i nærområdet? Halden/sarpsborg/fredrikstad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-watt Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Har 6 stk du kan få for 800 med frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
svart Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 har og 6 stk 700 ink frakt:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex9001 Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 trenger coilene i dag, helst i går, prøver å finne noen i nærområdet først, men takk for respons, skulle jeg ikke finne vet jeg at noen har iallefall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex9001 Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex9001 Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 Takk for god respons, fant meg et set i nærområdet, men takk for all respons! nå går motoren som den skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts