Virtual Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Er det noen som vet om det er enkelt å skifte pære på disse tåkelysene? Må de skiftes fra baksiden? Hvilken pære står det i disse? http://i673.photobucket.com/albums/vv91 ... 507671.jpg
Virtual Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Hvilken lyspære skal du ha ?.. Takker for den . Jeg har nettopp kjøpt bilen og det står en M - frontfanger på den. Høyre tåkelys virker ikke så det er vel en HB4 pære jeg trenger da. Se bildelinken over.
Virtual Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Hvilken lyspære skal du ha ?.. Takker for den . Jeg har nettopp kjøpt bilen og det står en M - frontfanger på den. Høyre tåkelys virker ikke så det er vel en HB4 pære jeg trenger da. Se bildelinken over. Må pæren skiftes fra baksiden av fangeren.
Virtual Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Hvilken lyspære skal du ha ?.. Takker for den . Jeg har nettopp kjøpt bilen og det står en M - frontfanger på den. Høyre tåkelys virker ikke så det er vel en HB4 pære jeg trenger da. Se bildelinken over. Må pæren skiftes fra baksiden av fangeren. Haster!! ingen som har svar til meg?
nimitz Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Hvist det er som orginale tåkelys på E39, så er det 35w H8 pærer. Da må et lite luftinntak gitter ved siden av lykta fjernes. Så sitter det to torx skruver som holder lykta. Men er det en ettermontert fanger så kan det være en annen patent?
Virtual Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Det er en ettermontert M - fanger. Se bilde link nedenfor. http://i673.photobucket.com/albums/vv91 ... 507671.jpg
nimitz Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Vanskelig og si. Men skifting av pære fra baksiden har jeg vanskelig for og tru. Du får studer det litt. Som regel en fornuftig patent. Men, ikke bruk makt!!
SteffenO Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Stemmer at det er fra baksiden.. Vertfall slik jeg bytter mine.. Legge seg ned på rygg å strekke opp hånden.
e46diesel Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 ja, stikk handen inn fra siden av lyset, fin sokkelen og vri rundt. eller du kan vippe av dekslet rundt lykta og ta ut lykta, en eller 2 skruer.
Virtual Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Dette var jo en enkel sak, hånden opp bak fangeren og vri rundt sokkelen. Sto en HB4 pære i denne på 55 watt.
donjouan Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 hei! jeg har 97 mod e39 bmw, det jeg lurer på er at hvis jeg setter m 5-fanger på bilen min hvilken lys pære skifter jeg til. fortsatt h7?
Virtual Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 hei! jeg har 97 mod e39 bmw, det jeg lurer på er at hvis jeg setter m 5-fanger på bilen min hvilken lys pære skifter jeg til. fortsatt h7? I Kurve / tåkelysene på M5 fangeren min står det HB4 pære. Se også denne: http://www.lighting.philips.com/no_no/c ... ng〈=no
Virtual Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 har du etter montert M5 Fanger? Ja den er ettermontert, men det er en original M-fanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå