Darwin Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Noen tips og svar på noen spørsmål, ess har ikke lagt kitt til S50, s50b30 tåler noe mer pga at det er litt kjukkere sylinder vegger, men ingen av motorene tåler noe særlig over 0,5 bar over tid. Da har du ca 400 - 450 hk og da er dette kittet ypperlig, prisen synes jeg også var fin. Skal dere ha noe mer så kommer problemene på rekke å rad, selv og du har annen innmat vill braketten bøye seg og reima sprette av, eller bare spole på reimhjulet. Kompressoren orker heller ikke mer en ca 1 bar. Dere må da også ha intercooler og uansett må du ha el vifte. 700 hk i denne er også å tro på eventyr siden kompressoren går veldig tunkt på høy hastighet og du får for lite trykk. Jeg har vært litt i kontakt med ess om dette og endte med å lage kittet selv, siden de stort sett lagde "bolt on kit" til vanlige biler til å bruke på veien, jeg bruker en vortech v2 t trim som ved 105 % eller 56 000 rpm leverer 1,2 bar ladetrykk. Jeg brukte også opp ei bakstilling og et par girkasser i fjor så kjøp dette kittet til 40 lapper gutter , det er billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Noen tips og svar på noen spørsmål, ess har ikke lagt kitt til S50, s50b30 tåler noe mer pga at det er litt kjukkere sylinder vegger, men ingen av motorene tåler noe særlig over 0,5 bar over tid. Da har du ca 400 - 450 hk og da er dette kittet ypperlig, prisen synes jeg også var fin.Skal dere ha noe mer så kommer problemene på rekke å rad, selv og du har annen innmat vill braketten bøye seg og reima sprette av, eller bare spole på reimhjulet. Kompressoren orker heller ikke mer en ca 1 bar. Dere må da også ha intercooler og uansett må du ha el vifte. 700 hk i denne er også å tro på eventyr siden kompressoren går veldig tunkt på høy hastighet og du får for lite trykk. Jeg har vært litt i kontakt med ess om dette og endte med å lage kittet selv, siden de stort sett lagde "bolt on kit" til vanlige biler til å bruke på veien, jeg bruker en vortech v2 t trim som ved 105 % eller 56 000 rpm leverer 1,2 bar ladetrykk. Jeg brukte også opp ei bakstilling og et par girkasser i fjor så kjøp dette kittet til 40 lapper gutter , det er billig HALLELUJA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Hvordan fungerer software greiene her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Vis jeg skal ha det på m3n min, kan jeg få ompogramert orginalhjernen min da? følger dette med? hvordan gjøres det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 hei....du har ikje noe peiling om dette kitte passer i e30 karosseret med s50b32??? morten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Alt passer ved tilpassning Enten må motoren stå langt bak eller må du ha radiatoren foran rammen. Hjulet til pressen står utenpå de andre reimhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Ja Thunegutt, du har jo prøvd det mesta av detta her så!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå