Gå til innhold

Komplett kompressor kit til E36 OG E46 M3 REDUSERT PRIS


Darwin
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

litt nyskjerrig nå og håpefull kanskje.. men har en e 36 325 som kunne vært greit å plaget litt.. mulig ?? litt mye km på den idag men liten overhaling pågang etterhvert og fått dette med nedi igjen kunne jo vært ganske artig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett RMS kompressor kit til E46 og E36 M3. Alt er bolt on og passer rett på, med innsug,slanger og braketter. ALT inkludert.

Kittet passer både E46 M3 og E36 M3!

e36kitm1.jpg

Alt er helt nytt og ikke brukt i det hele tatt.

Her kan du lese produsentens info om kit`ene

E46 - http://racemarque.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=46&category_id=79&option=com_virtuemart&Itemid=64

E 36 -http://racemarque.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=94&category_id=86&option=com_virtuemart&Itemid=64

Pris : 40000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kittet ligger på 60 000 inklusive mva og frakt

jeg har dette kittet på min e36 m3 bare jeg har større dyser å større reimhjul som gir 650hk

hadde likt kitt tidligere å det va heilt sykt kor mye bedre det går enn orginal m3 nesten utenklig kor lett det er å få så mye effekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med en detaljert liste med hva som må modifiseres, og ikke bare si småting- for å montere dette til s54. Og svart på om hvordan man programmerer hjærne til dette kitet. Virker som du unngår

Å svare på en del her, og bare kommer med vage svar. Kommer du med konkrete svar på problemstillingene her får du sikkert solgt det. Jeg er int hvis det ikke skal mye innsats til for å få det på s54, og programmerigen er med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan prøve å svare

dette kittet er egentlig lagt til s54 motor i e46 men kan også monteres på e36 m3 med nye oljeslanger fra oljefilterhus til kjøler( jeg har modifisert de orginale på min) på innsuget er det sveist en festebraket til gassvaier på e36 denne må (kan tas bort) ved montering på e46 da e46 har gassen under innsuget

nor det gjeller data programering så er dette veldig lett på e46 og filen skal vere klar til bruk (det har vertfall han som lager kittene i usa sagt over telefon)trenger bare ledningen som skal fra pc til OBD stikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med en detaljert liste med hva som må modifiseres, og ikke bare si småting- for å montere dette til s54. Og svart på om hvordan man programmerer hjærne til dette kitet. Virker som du unngår

Å svare på en del her, og bare kommer med vage svar. Kommer du med konkrete svar på problemstillingene her får du sikkert solgt det. Jeg er int hvis det ikke skal mye innsats til for å få det på s54, og programmerigen er med her.

Har ikke ungått noe som helst. Som Einar sier så laster en inn filene rett i hjernen på bilen. Alternativt så kan en montere datasprut om en ønsker enda mere kontroll selv.

Når det er sagt, så kreves en viss innsikt og forståelse for å gjøre dette. Men når en har gjordt det en gang og lært det , så tar det ca 5 minutt å gjøre det.

Ingen her på forumet har mere spisskompetanse på montering og bruk av dette kittet enn Einar, han har montert og demontert dette flere ganger! Så hvis det gjelder tekniske spørsmål angående selve monteringen så er det han som er "Guru" på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...