Gå til innhold

BMW E36 318is coupe prosjekt. 5000 kr!!

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

Var å hentet meg bil for en liten tid tilbake som jeg vurderte å bygge om til m3, men fikk andre planer med m3n jeg allerede har så derfor vurderer jeg å selge denne, jeg må ikke selge så den står til det kommer noen som vil gi det jeg vil ha :).

det som mangler på den er høyre dør (kan følge med en annen en i en annen farge), høyre framskjerm, baklykter , framlykter og evnt. eksos anlegget.

Bilen er ganske fin for rust under, bare litt overflaterust noen få steder over så perfekt for evnt ombygging, fargen er en lilla farge.

Pris: 8000 kr

thsqlesiob0py6k8bkd5.jpg

zm3e4gyg4byfafe03ysf.jpg

motorens tilstand er uvist, kom noen rare lyder da jeg startet den opp, og aner ikke hva det var. clutchen er vist også gåen ifølge han jeg kjøpte den av.

b3ky42uvo2ggvokegpp8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åja, men hvordan er den? må bare sette på kaross delene osv, så er det bare å hente ut skilt ogsånn eller?

kunne du sjekket motoren? ville evt kjøpt denne for så og sette den i stand å ha den til daglig bruk :)

hvordan er det med understell, bremser, rust, motor, interiør, elektronikk, i heletatt stand på bilen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så vet jeg ikke, jeg kjøpte den og fikk vite at clutch og frontfanger måtte byttes, i ettertid fant jeg ut at det er noe feil på gasswiren, motor har en form for ulyd og det mangler ene bremseklossen på kaliptern bak, frontruta er sprukket og taklukeskinner. Det er vell feilene jeg vet om, rust er den ganske fri for, er litt på jekkfestene i kanalene og på framskjermene, men dette er bare overfladisk:)

Runer seg vell mest til ombygging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...