pajoe Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Eller selgeren for den saks skyld. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1283451492
Wolfeh Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Har ikke sett bilen og vet ikke hvem eieren er heller Sikkert noen andre som vet mer en meg.
pajoe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Har ikke sett bilen og vet ikke hvem eieren er heller Sikkert noen andre som vet mer en meg. Den er grei. (Det var en fin bump da)
Kobar Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 jeg har desverre ikke heller sett bilen, og har ingen anelse hvem eier er...
Deep Dish Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Når jeg tenker meg godt om, så har heller ikke jeg sett bilen... Og at saksen din vil bli bedre kjent med eieren kan jeg dessverre ikke hjelpe med.!
babjorn Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Ble født i Hønefoss for mange år siden,men kan ikke si jeg kjenner til denne,så kan desverre ikke hjelpe
pajoe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Fikk et lite hint om at selgeren muligens ikke var til å stole på. Men bilen ser veldig grei ut i annonsen.
Wolfeh Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Det er få voksne eiere som har behandlet bilen pent Vet ikke helt hvordan jeg vil tolke dette
pajoe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Det er få voksne eiere som har behandlet bilen pent Vet ikke helt hvordan jeg vil tolke dette Ikke helt heldig, den uttalelsen der.
Rønneber`n Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Han er høg som faen. Rager godt over to meter.. Såpass veit jeg..
pajoe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Han er høg som faen.Rager godt over to meter.. Såpass veit jeg.. Jeg ser jo at bilen ikke er senket, men TO METER!!!!????
Wolfeh Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Allright da tror jeg at jeg vet hvem det er Gikk vel på ungdomsskolen med ham hvis jeg ikke tar feil. Grei kar på den tiden, men mye kan jo ha skjedd. Kan jo sikkert ta en titt på bilen hvis du ønsker det.
pajoe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Er det noen i nærheten som kunne tenke seg å stikke innom og ta en titt for meg? Det er en litt drøy tur fra Molde, hvis det viser seg at mannen er en kjeltring.
pajoe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Allright da tror jeg at jeg vet hvem det er Gikk vel på ungdomsskolen med ham hvis jeg ikke tar feil. Grei kar på den tiden, men mye kan jo ha skjedd. Kan jo sikkert ta en titt på bilen hvis du ønsker det. Der postet vi jammen samtidlig. Hvis du kunne gjort det, hadde både jeg og jentungen blitt kjempeglade. Det er nemlig hun som skal parkere Volvo'n, og kjøpe seg BIL.
wabby Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Bilen bruker veldig lite drivstoff, målt til 0,64 på langkjøring østlandet til vest, blandet kjøring ligger den på 0,75! Har mannen røyket sokkene sine? Har samme maskina selv i min bil og ikke F! om du klarer å få den til å bruke så lite. Kjører jeg urealistisk pent med bilen min på langkjøring så lander jeg på 0,89 og blandet kjøring (pending til og fra jobb samt bykjøring), så ligger jeg på ca 1,3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå