FredrikE24 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Xenon er lov sålenge man har automatisk nivåreg. på nærlys, noe jeg tviler på at man gidder å montere, er sikkert en masse styr.. Fjernlys er ok, men man trenger ikke få det godkjent. Når det gjelder biler med xenon synes jeg det blender uansett...
Wacman Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Så han er igang igjen... Var jo en 535 sist også,med latterlig lav km/pris.. legg også merke til at bilen ble eugodkjent 30.08.10 men han selv er bortreist til 15.09?? bah,synd det ikke går an å lure denne fyren til ett møte..
Langdal Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Navnet i denne annonsen: Andreas Larsnes Navnet i forrige annonse: Kim ANDRE LARSEN Litt dårlig fantasi?
dunderdo Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Jeg har funnet nesten hele mailen hans.... rabbagast 2012@..........no Jeg mangler resten.... hotmail eller det som skal være på slutten der der? Det er vel ikke noen som klarer å finne ut noe?
wagon Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Jeg har funnet nesten hele mailen hans....rabbagast 2012@..........no Jeg mangler resten.... hotmail eller det som skal være på slutten der der? Det er vel ikke noen som klarer å finne ut noe? yahoo.no Sendte en mail for moro skyld, og d var mange interesserte sa han. Sa jeg måtte sende en sms så vi kunne gjøre en avtale via det, luring dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå