E30Turboprosjekt Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Hei.. Noen som kan hjelpe meg med hva slags hjerne jeg trenger?? kontakten som skal sitte på hjernen har 3 rader med stikker.. Håper på svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 3 rader vil si facelift, dvs etter 9/87. Du skal ha hjerne med nummer 0 261 200 153 eller 0 261 200 173 Link to comment Share on other sites More sharing options...
E30Turboprosjekt Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Takker Kan jeg da få tak i meg en hjerne fra en hvilken som helst 325 facelift? Skal sitte i en prefacelift, men har bytte nett.pga av de sensorene som sitter på girkassen.. Har også ett annet spm. Problemet er att bilen starter kun uten lmm utkoblet?? Er ny i denne BMW verdenen så må bare spørre Link to comment Share on other sites More sharing options...
E30Turboprosjekt Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Noen her inne som kanskje har en sånn hjerne til salgs?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinkE34 Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 har en hjerne fra en 525i 12 v, er ikkje det noe det samme? vet ikkje kas nr det er da Link to comment Share on other sites More sharing options...
E30prosjekt Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ingen som har hjerne å selge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts