e-30335i Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 noen som vet hva det kan koste å levere bilen til feks bilenseksosannlegg ell for å få laget eksos annlegg!? hva vil dette koste kontra lage det selv?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Tja, jeg høret på Svendsens eksos for noen år siden, da ville de ha 8000 for å bygge anlegg til min Mazda RX7, syke priser spør du meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawkon88 Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Det spørs vel. Hvis du kun tenker på å strekke rør og mellompotter etc. blir det ikke så dyrt, og sikkert den eneste løsningen du får til selv. Skal du ha et GODT eksosanlegg må du investere i ingienører etc, som regner ut pulser i eksosen osv. slik at du får pulser av mindre trykk. Et orginalt eksosanlegg til BMW er faktisk ganske bra i utgangspunktet kontra mange andre merker. Disse reglene om pulser etc gjelder ikke for turbobiler slik jeg har forstått. Bygger man i rustfritt koster det penger uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts