Widejuggao Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 som det står...kjøpt meg ny touring som skal bygges litt, og lurer på om det er en spesiel måte en må demontere disse på? da det er flasset av litt lakk og det er irring på noen deler av de. Takk for tips!
in2you Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Er ikke det noen skruer på baksiden av railsa? Lurte litt på dette selv når eg hadde touring men prøvde aldri å ta dei av..
Widejuggao Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 hadde vertfall håpet jeg slapp og ta ut tak trekket....er jo så nytt og svart det som er der
jlien Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Har du prøvd å vippe ut den gummien som er på innsiden av tak-railsene? Deretter burde det bare være å skru løs.. Har aldri prøvd å demontere de selv men burde være ganske straight forward...
Widejuggao Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 aha! har ikke lagt merke til dem i farten faktisk! Takk for bilder
plugg69 Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 åssen er det å montere dem på bil uten rails da? kjøpte meg skiboks, så må ha rails plutselig og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå