jansson Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 har en bmw e39 hvor absen slår inn hvergang man bremser? noen som vet hva dette kan være? lurer også på om man må gjøre noe fra sånn pc som fjerner diagnoser etter man har skiftet abs sensor eller om det bare er å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Forskjellig dekk dim? Lite luft i ett eller flere deg muligens? Jeg husker søren ikke, men minnes at feilkode må slettes for at det skal funke igjen, men har samtidig en følelse av at jeg tar feil. Hehe. Bare og bytte det, så merker du fort om den deffekte sensoren du byttet fikset problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Se etter knekte ABS-ringer. ABS kan slå inn "ukontrolert" ved brudd i disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Ser ikkje abs-ringene på E39 siden dei sitter i hjullageret. Men sjå heller etter skader på tetningene på hjullagra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Min ble sånn når jeg fikk en sensor som den enten var noe galt med eller hadde feil motstand.. byttet igjen og da var alt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå