tic`n Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Da har det blitt enda et nytt sett med felger til sommern. Angret litt på at det ble 19", men får prøve de på bilen å se. Kan hende det blir 18" igjen. Nye felgene er ihvertfall 19" ASA Revolution, med 235/35R19. Åsså skjedde noe rart her om dagen. Var ute å kjørte, plutselig så hørte jeg et digert smell. Bilen slo oppunder på en dump i veien, og slo av bakre eksosen. Da jeg skulle plukke av dette for å sveise, fikk jeg se at ene bakdemperen min rett og slett var revet ut av tårnet.. Hele festet med skruer sitter igjen på demperen. Ingen anntydning til rust.. Så da er det bare å gå på delebilen å få flyttet over så mye som mye som mulig derifra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Da er det bare å vente på sommern.. Blir sikkert beholde'n 19", men savner fremdeles de gammle 18" M felgene. Nytt nå er Rieger Lyktsenk(med TUV),M3 difuser, Takvinge, Andre baklykter og Frontlykter. Vet folk her ikke er så voldsomt fan av Chrome, sant å si så hadde jeg mer enn gjerne foretrukket at de var sorte selv. Men fikk de billig når jeg trengte nye lykter i en fei, så da ble de der.. Fremdeles ikke noe bra bilder, siden jeg har et drittkamera. Gleder meg til lakkering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Tror det blir meget bra med 19" på din touring Spent på å se bilen med de nye delene! Gleder meg sykt til å fikse på min egen e34 til sommeren, må bare få bytta forstilling og litt karosseri etter en vel så sporete veg med litt for høy fart.. Dog er den stygg og rullemalt, men i topp (!) stand teknisk og med riktige deler som original M-optikk osv. Lakkering kommer etterhvert. Uansett, gled deg til sommeren! Alltid stas å gå sommeren i vente med en bmw på gårdsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Er litt redd de blir litt store. Subbet med 225 på 18" mine med samme innpress.. Men skal prøve de på en dag i nærmeste framtid, så får vi se.. Skal bli artig å få på alle delene og få lakkert ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå