babjorn Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Tusen takk for alle tips fra dere,var noen farger jeg ikke har hørt om også,men kikker på alle farger folk legger ut,for har ikke bestemt meg helt,for har noe tid enda før han skal ha det endelige svare.Vanskelig å besteme seg,så er rimelig glad jeg fikk hvertfall en uke på meg,for er rimelig mange farger hehe
babjorn Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Da ble det 475 Saphire Black,takk for alle tips
Dirty Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 har du bygd ut skjermen 2 cm med sparkel eller ? så noe vilt ut
babjorn Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Er samme bredere som deg bare jeg ville ha en glatt overgang,men ble noe mere jobb å tilpassing av skjermene,men håper det blir bra,er ikke jeg som gjør jobben,har noen fagfolk for jeg var ikke flink nok hehe
BMWBenny Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Denne fargen var litt tøff Noen som vet hva denne fargen heter? likte den:)
mrmpower Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 min har JET black som nevnt over her en plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå