babjorn Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Skal levere inn bilen til lakkering i morgen,blir hel lakkering å skal se litt på farger der inne.Men lurte på noen forslag til mørk sort farge som kanskje kan passe til carbon panser/bagasje-luke/tak på en E36 coupe. Kikker litt her inne,men tips hadde vært kjempe flott.Er kunn sort som er aktuelt å ikke delt som er mye av rundt om Takker for alle tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Er kanskje litt sent å spørre om dette å sikkert mye av det rundt,så beklager hvis folk blir litt oppgit men er litt stressa for å ta feil farge å er ikke der når han skal begynne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 swart ll passer bra bmw fineste svart farge Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Skal sjekke litt rundt på nette på den farge,tusen takk for tipse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfeh Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Cosmosschwarz-metallic 300/9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 takker Wolfeh Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Har lurt veldig på denne 475 Saphire Black Denne fargen var litt tøff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Matt sort hadde vært stilig da! Men om det er E36 eller eldre kan matt farge fort gjør at bilen ser eldre ut også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Ja lurte litt på det,men redd det ikke passer til E36 på grunn av alderen,så har vært i tankene Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW ///BJ Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 carbonsvart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kny Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Jeg har Black sapphire (475) og synes dette er en knallfin sortfarge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Takker for tipsa leverte bilen i dag,så da skal han gå over bilen å ga meg litt tid å finne farge,kunne velge den fargen jeg ville ha,bare det ikke var camelion lakk eller flaks,eller nå hva det heter,så var prisen det samme. Så nå kikker jeg på di fargene folk nevner for å si det sånn,så alle tips setter jeg stor pris på,grunnen til at det tar litt tid,er at jeg har bredda skjermene bak litt så dette må sparkles å jobbes med. Beklager for dårlig bilde,alt jeg hadde.Som dere kan se på bilde,er det litt jobb igjen hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
in2you Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Hvor mye betaler du for omlakkering? Send meg gjerne en PM, har tenkt å gjøre dette selv til våren serdu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Just-turbodiesel Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 velg noe som skiller seg ut... gul metallic f.eks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbeetle Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 302 Madeiraviolet/schwartz er ganske spesiell og fin på E36 Evt så kunne det vært interessant å se en karbonsort E36 eller Spacegrey. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts