Gå til innhold

Hvor kjøper dere dekk på nettet?

eirikbg
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen?

Nå begynner det å haste litt med å handle vinterdekk. 7 grader på vei til jobb i dag... brrrrrrrrrrr. Heldigvis fortsatt 15-16 midt på dagene.

Erfaringer med Interdekk? Ser de har Conti Viking 5 og Hakkapeliitta R i riktig dim (R og T-merkede).

Både Nordendekk.no og byttdekk.com er nevnt i tråden :)

Handla mine Michelin X-ice Xi2 fra Nordendekk i fjor. De ringte meg opp pga dimensjonen jeg plukka ut var ikke på lager, og spurte om jeg ville vente eller ha en annen dim. eller dekkmerke. Kjører med 215/60/16 på orig. hjul på E39. (litt smalere, litt høyere profil --> større rulleomkrets --> høyere opp fra bakken om vintern :)) Prisene var for øvrig ca 1400 kr stk, sammenliknet mot ca 2000kr stk hos dekksjapper.

De har også hakkapeliita med pigg etc, alle de gode vinterdekka!

Ser nå at byttdekk.com som er nevnt her er enda billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen?

Nå begynner det å haste litt med å handle vinterdekk. 7 grader på vei til jobb i dag... brrrrrrrrrrr. Heldigvis fortsatt 15-16 midt på dagene.

Erfaringer med Interdekk? Ser de har Conti Viking 5 og Hakkapeliitta R i riktig dim (R og T-merkede).

Eg har idag fått Hakkapeliitta R ifra byttdekk (dimensjon 205/55-16)

Kosta 4684,-

Ikkje so galen pris. Eg ser at det fortsatt er 15% på vinterdekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har idag fått Hakkapeliitta R ifra byttdekk (dimensjon 205/55-16)

Kosta 4684,-

Ikkje so galen pris. Eg ser at det fortsatt er 15% på vinterdekk

Hmm, ser at det faktisk er noen hundrelapper billigere med 205/55-16" enn 195/55-16" som er originaldimmen på 1eren. Tenkte å bruke de kjipe originalfelgene som vinterhjul. 205 burde jo uansett gå fint. Der var det også bedre utvalg.

Men nå blir det jo fort sånn da, at skal jeg bruke 5000,- på nye dekk så kan jeg nesten heller bruke 8000,- og også få nye felger... :lol:

Irriterende at Byttdekk har tillegg for alt mulig, balansering, montering og frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Nå har det seg slik at dekkonline.com ikke har Toyo Proxes T1R inne lenger. Jeg finner ikke på byttdekk.com, interdekk eller nordendekk. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i? Jeg har allerede framdekk og jakter nå på bakdekk (derfor må det være Toyo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...