dejavu Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Heisann.. Jeg har lakkert noen sidskjørt /frontleppe i det som skulle være bilens originalfarge,-arctisgray,men dessverre ble det litt stor forskjell fra resten av bilen. Den nye lakken er tydelig lysere. Vet noen om det finnes muligheter for mer nøyaktig måling av originallakken, og i tilfelle om det er noen i Stavangerområdet som utfører dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
snudii Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 ProPaint på Hinna i Stavanger, spør etter Toaz, si att du har snakka me Olav Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejavu Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 ProPaint på Hinna i Stavanger, spør etter Toaz, si att du har snakka me Olav Takk for tips! Vet du om de blander på sprayboks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 sprayboks er IKKE å anbefale til større flater, det er mye dårligere kvalitet på den lakken enn på den du legger på med sprøyte Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejavu Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 sprayboks er IKKE å anbefale til større flater, det er mye dårligere kvalitet på den lakken enn på den du legger på med sprøyte Ja, det skjønner jeg. Men den spoileren som vises på bildet er lakka med sprayboks,og jeg ville vært fornøyd med resultatet, om fargen var nærmere resten av bilen. Dette er jo ikke akkurat noen skjønnhetsdronning..(-: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 sprayboks er IKKE å anbefale til større flater, det er mye dårligere kvalitet på den lakken enn på den du legger på med sprøyte Ja, det skjønner jeg. Men den spoileren som vises på bildet er lakka med sprayboks,og jeg ville vært fornøyd med resultatet, om fargen var nærmere resten av bilen. Dette er jo ikke akkurat noen skjønnhetsdronning..(-: HELT FEIL........Alle BMW er skjønnhetsdronninger hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejavu Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Konge synes jeg passer bedre. Konge på veien(-: Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianw Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 ser ikkje ut som du har hatt klarlak på? viss ikkje du har klarlakk så blir fargen feil og matt Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejavu Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 ser ikkje ut som du har hatt klarlak på? viss ikkje du har klarlakk så blir fargen feil og matt jo,eg har hatt klarlakk på. Men kanskje for lite. tror eg feide over de 4-5 ganger. Også det med sprayboks. Tynne lag.Meine du det blir mørkare med flere lag klarlakk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stianw Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 du kan jo og prøve lakk rens og rubbing på resten av fangeren, den såg noe slitt ut i lakken, men sølv er generelt eib vansklig farge og treffe på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Tore Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Nyanse kan jo bli forskjellig etter hvor du lakker, støvpartikler, underlag, temperatur og luftfuktighet. Skal du ha det 100%, så leverer du den til lakkerer, ellers vil du mest sannsynlig ikke treffe helt på fargen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts