Jump to content

lakkproblem-se bilde

dejavu
 Share

Recommended Posts

Heisann..

Jeg har lakkert noen sidskjørt /frontleppe i det som skulle være bilens originalfarge,-arctisgray,men dessverre ble det litt stor forskjell fra resten av bilen. Den nye lakken er tydelig lysere.

Vet noen om det finnes muligheter for mer nøyaktig måling av originallakken, og i tilfelle om det er noen i Stavangerområdet som utfører dette?

60kwrtj5uglpn3rumohi.jpg

sprayboks er IKKE å anbefale til større flater, det er mye dårligere kvalitet på den lakken enn på den du legger på med sprøyte

Ja, det skjønner jeg. Men den spoileren som vises på bildet er lakka med sprayboks,og jeg ville vært fornøyd med resultatet, om fargen var nærmere resten av bilen. Dette er jo ikke akkurat noen skjønnhetsdronning..(-:

sprayboks er IKKE å anbefale til større flater, det er mye dårligere kvalitet på den lakken enn på den du legger på med sprøyte

Ja, det skjønner jeg. Men den spoileren som vises på bildet er lakka med sprayboks,og jeg ville vært fornøyd med resultatet, om fargen var nærmere resten av bilen. Dette er jo ikke akkurat noen skjønnhetsdronning..(-:

HELT FEIL........Alle BMW er skjønnhetsdronninger hehe

ser ikkje ut som du har hatt klarlak på? viss ikkje du har klarlakk så blir fargen feil og matt

jo,eg har hatt klarlakk på. Men kanskje for lite. tror eg feide over de 4-5 ganger. Også det med sprayboks. Tynne lag.Meine du det blir mørkare med flere lag klarlakk?