|Ole| Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Grom kjøring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ja, hvis det var av startplata så var det nok det Takk for dytten isåfall stemmer det, måtte jo hjelpe til når det var sikkelig bil i nød, hadde det vert en nissan hadde jeg ikke gjort det haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 BPC og Crister fikk ikke solgt bilen til han "super seriøse fyren" Var Norsk fyr, gammel fra motorsport norge, men nok en useriøs tulling. Den motoren er ikke 2.8, det er M50 med 3 liter diesel veiev, så den er på 3.0 nå. Den gamle motoren hans var på 2.8. Den bilen er det massevis av gromme deler på og går noe inni bra. Er så gøy å se at E30 med rundt 300hk, virker så bra, selv i 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 hvem er det som eier den bilen nå da yngve? er det christer ennå? utrolig feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Takker for gratulasjoner! 3 e30'er i finalen var faktisk drit gromt! @ Magnus ; Den er i javn og godt bruk:) Skjønner du angrer, for jeg angrer ikke ett sekund på att jeg kjøpte Kjøring på Dokka på torsdag også.. I'll be there! Skal du til Våler på lørdag? da kan jeg isåfall ta med det andre ledningsnettet til deg, hvis du har bruk for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ja, hvis det var av startplata så var det nok det Takk for dytten isåfall stemmer det, måtte jo hjelpe til når det var sikkelig bil i nød, hadde det vert en nissan hadde jeg ikke gjort det haha Haha, som om jeg skulle segt det selv ;P Takker for gratulasjoner! 3 e30'er i finalen var faktisk drit gromt! @ Magnus ; Den er i javn og godt bruk:) Skjønner du angrer, for jeg angrer ikke ett sekund på att jeg kjøpte Kjøring på Dokka på torsdag også.. I'll be there! Skal du til Våler på lørdag? da kan jeg isåfall ta med det andre ledningsnettet til deg, hvis du har bruk for det? Hmm, blir nok ikke Våler.. Blir litt utsatt for svarte flagg på sånne treff Men kan jo bare svippe innom om jeg tar en Sverige tur en dag, for det hadde jo vært kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 hehe, faren er stor for svart flagg med den bilen der ja Bare å komme innom ved neste svensketur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 hvem er det som eier den bilen nå da yngve? er det christer ennå? utrolig feit bil! Dette her er virkelig å dra opp igjen en gammel tråd, men ny eier av bilen er Rune Åbø, fra Torpa, som ligger like ved Banen på Dokka:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Ja, for det var iallefall ikke Christer som kjørte den ganga Fælt gikk det. Motoren var vanvittig optimalisert, og det var ikke mye turboforsinkelse fra touching av gasspedalen til røyken sto ut av hjulkassene. Spesielt om man ser 05.40 uti filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Ja, for det var iallefall ikke Christer som kjørte den ganga Fælt gikk det. Motoren var vanvittig optimalisert, og det var ikke mye turboforsinkelse fra touching av gasspedalen til røyken sto ut av hjulkassene. Spesielt om man 05.40 i filmen... Stemmer nok det.. var nok ny eier Bilen bremset 948hk, men ny eier har justert den ned. Usikker på effekten ligger på nå, men nåværende eier opplyser om at han skal ha den rundt 700hk. Var å tittet på denne bilen nyttårshelga for noen ideer, og bilen er meget bra bygd.. er jo også en original m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå