haavco Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 du kjører ikke gjennom hallingdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbirkeland Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Tar det for 2400,- den helgen du er i bergen, send meg eventuelt tlf nr så kan vi avtale nermere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 er det varme i stolene framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Er varme i stolene ja. Er i Oslo kommende helg, deretter er eg i Bergen fra og med Mandag igjen. Vi kan la budene gå til torsdag kl 21.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 hvileken type er dette egentlig til? sedan, turing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Disse er til sedan.Orginale som står i 540'ene som kom med skinn. Comfort stoler, ikkje sport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbirkeland Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 vist du enda har stolene når du er tilbake i bergen så kan du gi meg en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Haavco har bydd 2500,- og har i øyeblikket høyeste bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå