Tucabi Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Noen som kan si meg hva jeg trenger for å bygge om til skiver bak på min BMW E36 316I 93Mod? Skjønner at jeg må ha skiver og calippere, men hva annet? Får du dette ''godkjent''?
Wolfeh Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Så lenge det ikke ser uorginalt ut så tror jeg ikke de reagerer på dette under en EU kontroll.
Tucabi Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Hmm, Noen som kan si meg vilke deler jeg Evnt. Må ta fra en 318I ELLER en Nyer 316I ?
Tom K Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Du trenger ankerplate, calippere, håndbrekk klaver, bremseskiver
Tucabi Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Hmm, er det mulig å ta hele bakstilling fra en 316(Nyere modell) / 318I ? Og bare skru over diff fra min til den evntuelle bakstilling? Passer det overens med fester og slikt?
OLEZZ Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Husk å ta ut den lille ventilen som sitter på hovedsylinderen. Denne sitter på røret som går til trommlene. Ellers blir det forbruk av klosser
Tucabi Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Husk å ta ut den lille ventilen som sitter på hovedsylinderen. Denne sitter på røret som går til trommlene.Ellers blir det forbruk av klosser Ca hvor sitter den ventilen? Er det bare å plugge der ventilen satt da ? Og hva gjør denne ventilen?
Yahoo Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Fremst under hovedsylinderen, antageligvis sekundærstemplet som går bak på 318. Den ventilen hindrer bremsevesken i å gå tilbake i bremseveskebeholderen. En slik ventil kan kun benyttes på trommel, og ikke skiver der bremsevesken trenger å gå tilbake etter brems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå