BMWBenny Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Heisann, har et e30 prosjekt på gang. Og har en bkf. fra e30 m3 ligenes i garasjen. Hvordan er den i forhold til min? (m20b20 facelift bil) Passer den en gang over? er den kraftigere? fysisk større/mindre? Noen som har peiling? Først har den, så kunne det jo vært greit å fått brukt den Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBenny Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Ingen som vet noe om detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik171187 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 har ivaffall ikke samme delenummer, mer vet jeg ikke vil tro den er litt kraftigere enn vanlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Passer gjør den nok, men om den er større vet jeg ikke. Det er jo bare til å måle om den er tykkere eller større diameter. Vil tro at de er mye godt like egentlig. I min facelift E30 320 så synst jeg den ser lik ut som den jeg hadde på M3en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Er større den fra M3, så om du skal ha større kalipere, er den en fordel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 yngve: nå var det vell snakk om bremsekraftforsterkern? er vell masterpumpa du bør ha større om du skal ha større kalippere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBenny Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 yngve: nå var det vell snakk om bremsekraftforsterkern? er vell masterpumpa du bør ha større om du skal ha større kalippere... Jeg har jo forsåvet masterpumpa også da Er det noe å hente der da tru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 regner med att m3 pumpa er større enn orgialt ja.. m3 har jo større kalipere rundt hele ? eller hvertfall foran... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 M3 har 23mm master cylinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBenny Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 M3 har 23mm master cylinder Og hva har en 320 face? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GL1 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 http://www.realoem.com/bmw/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 M3 har 23mm master cylinder Og hva har en 320 face? 22,2/17,etellerannet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts