jorg1s1 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Vurderer å selge motoren min nå til vinteren pga satsing på drifting (må en skikkelig M-sugemotor for å holde følge da). Motoren består av ETA-veiv, 320 råder, 325 pre-face stempler og 885 topp som er portet og planet. Er også montert kvasskam og chip tilpasset motoroppsettet, samt 535 dyser, LMM og et Pipercross skumfilter som snart får et skikkelig varmeskjold. På eksossiden er det Sebring effektanlegg + grenrør. Motoren er bygget av Kimmit Sport Racing. Hva kan en få for noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 10k - området. Alt etter hvor godt den fungerer og hva som er byttet. Jo mer dokumentasjon på specs jo bedre. En fordel å ha motor prøvbar også. Trimmede motorer er veldig usikre salgsobjekt, de er kun verdt det en eventuelt kjøper gidder betale. Ta i betrakning at en S50B30 koster 20-25k for en billig en. Og da går den selv i nødmodus mye bedre enn din trimma M20.. Jeg hadde dog aldri solgt en trimma motor, fordi man taper for mye penger på den, i forhold til gleden den gir deg (meg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 ville ikke solgt den under 15k...er det jeg som har bygget denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Er du heldig får du solgt den til noen som driver på med bilcross.. utrolig hva de betaler for slike ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 ville ikke solgt den under 15k...er det jeg som har bygget denne? Ja, det er det. Men det er vel ca 5 år siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Send meg en PM hvis du har funnet ut hva du vil ha for motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Går nok ikke under 15 nei, da får den heller stå i kjelleren å vente på et nytt prosjekt. Skal jo uansett ikke selges før vinteren. Og ja du får jo S50B30 ned i 20-25k, men en M20 går jo rett ned i E30 uten styr og den kan godkjennes (har søknad på 2.7 Alpina motor inne hos BT nå og folk har godkjent det før uten noe annet enn Alpina papirene). Motor står i bil og kan gjerne prøvekjøres før salg (regner med at det er mer interessant for folk da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå