AndreasBr Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Heisann. Det kommer en lyd som virker til å være fra der vannpumpa sitter. Jeg var bortom badsha, og han var enig i at det var der det kom fra. Lyden høres ut som.. At det er slark i noe der, evnt ikke sitter ordentlig fast. Vi tror det er vannpumpa, men er det noen andre som har noen forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
badsha Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Andreas, det letteste hadde vært om du bare hadde lasta opp en video med iphonen din;) da tror jeg du får endel svar hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 jammen jaok da.. skal gå ut snart xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Video er tatt, må bare finne ut hvordan å legge den ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 hørtes mer ut som rådebank på den filmen der... hehe men i ren bmw tradisjon så er nok vannpumpa di gåen. Standar det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwmaxi Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ta av reima og hør etter da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 hørtes mer ut som rådebank på den filmen der... hehe men i ren bmw tradisjon så er nok vannpumpa di gåen. Standar det... Da burde jeg vel høre det fra motoren, og ikke som at det kommer forfra? Ta av reima og hør etter da. Spøk sant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwmaxi Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Helt sant, et par min. arbeid for og finne ut om det er vannpupa eller lageret til reim strammeren. Har du clima kan det også være der, men da bør lyden bli borte når climapumpen slår inn. Det er sikkert vannpumpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Vil ikke dette skape masse probs ved å fjerne den reima? Dn drar vel rundt ting som motoren krever at går rundt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ta den av du, og hør på folk som har litt peil. Ikke noe problem, men den lader selvsagt ikke, og kjøler heller ikke, men no problem for ett par minutters testing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 OkiDoki ^^ sjekker imorra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Altså.. Vi snakker kun viftereim her da. Registerreim lar du selvsagt være dersom du har det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasBr Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Update! Tok av drivreima fra vannpumpa, og da kunne jeg "wiggle" selve hjulet fra side til side.. Ny pumpe er kjøpt, bilen er parkert (Pappas bil brukes ;P) og pumpa blir bytta seinere idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts