Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en 1985 535 som er gokjent ombygd fra 520 ( skjøtet med en 520 i tyskland før den kom til norge)

Planen var å sette m5 turbo motor i denne, men har ikke lenger plass å skru så derfor må jeg muligens selge den pågrunn av plassmangel.

- komplett e34 m5 bakstilling på den som er pulverlakkert.

- e34 m5 fjørbein

- e34 m5 bremser forran og bak

- ukjent senkesett forran og k-sport coilover bak

følger med ett veltebur som er tilpasset til e28 fra Auto-safe (?) og k-sport hydraulisk handbrekk.

er bare å spør for info.

Hadde tenkt meg rundt 25000kr

mvh Ole

finqzkdos63rkzsevc2s.jpg

1m8s5fr26twq487zn7w6.jpg

8k57ks9whymk9bjbtog8.jpg

Skrevet

Jeg kan mulig være interessert , men lurer litt på hvordan det er med rust? å er det mulig å få det godkjent som en M535i på veier med rett motor? Å hvordan er det med rust på dempertårn fram og bak?

Skrevet

Ja, okei, men tenker på om den er begynt som et banbil prosjekt , eller om det er bare en orginal m535i som er ribbet for motor og interiør? Hva må til for å få den på veiene igjen som en M535?

  • 5 weeks later...
Skrevet
Ja, okei, men tenker på om den er begynt som et banbil prosjekt , eller om det er bare en orginal m535i som er ribbet for motor og interiør? Hva må til for å få den på veiene igjen som en M535?

LES ANNONSA DA FOR FAEN!

Skrevet
Ja, okei, men tenker på om den er begynt som et banbil prosjekt , eller om det er bare en orginal m535i som er ribbet for motor og interiør? Hva må til for å få den på veiene igjen som en M535?

LES ANNONSA DA FOR FAEN!

Skjønner du ikke spørsmålet mitt du? Jeg lurer på om hva som må til for å få den på veiene, om det er påbegynt for eksempel bur og andre karosseri forsterkninger? Siden planene var M5 turbo, om denne egner seg bedre som banebil enn etter veiene som en M535i.

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
Skrevet

Ikke kjøp denne. Faller fra hverandre under neste tur.. Dempertårna er rusta vekk bak og den har vært lappa flere ganger framme. 25 000,- er jo hva forrige eier skulle ha for komplett bil med m-tech skinn en gang i tiden.

Skrevet
Ikke kjøp denne. Faller fra hverandre under neste tur.. Dempertårna er rusta vekk bak og den har vært lappa flere ganger framme. 25 000,- er jo hva forrige eier skulle ha for komplett bil med m-tech skinn en gang i tiden.

hva veit du om dette da ?? ting har forandra seg siden den gang du var i ørsta å såg på den.. bilen er så å si rustfri den dag i dag.

Og ja.. dempertårna bak såg heilt for jævlige ut og forran innvendig var det plasser det såg ut som det var brukt kilovis av sika.

skal nå ikke selge den lenger siden jeg holder på å bygge banebil av den nå .

  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...