Gå til innhold

M535 karosseri selges.


Ghstrider
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en 1985 535 som er gokjent ombygd fra 520 ( skjøtet med en 520 i tyskland før den kom til norge)

Planen var å sette m5 turbo motor i denne, men har ikke lenger plass å skru så derfor må jeg muligens selge den pågrunn av plassmangel.

- komplett e34 m5 bakstilling på den som er pulverlakkert.

- e34 m5 fjørbein

- e34 m5 bremser forran og bak

- ukjent senkesett forran og k-sport coilover bak

følger med ett veltebur som er tilpasset til e28 fra Auto-safe (?) og k-sport hydraulisk handbrekk.

er bare å spør for info.

Hadde tenkt meg rundt 25000kr

mvh Ole

finqzkdos63rkzsevc2s.jpg

1m8s5fr26twq487zn7w6.jpg

8k57ks9whymk9bjbtog8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Ja, okei, men tenker på om den er begynt som et banbil prosjekt , eller om det er bare en orginal m535i som er ribbet for motor og interiør? Hva må til for å få den på veiene igjen som en M535?

LES ANNONSA DA FOR FAEN!

Skjønner du ikke spørsmålet mitt du? Jeg lurer på om hva som må til for å få den på veiene, om det er påbegynt for eksempel bur og andre karosseri forsterkninger? Siden planene var M5 turbo, om denne egner seg bedre som banebil enn etter veiene som en M535i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
Ikke kjøp denne. Faller fra hverandre under neste tur.. Dempertårna er rusta vekk bak og den har vært lappa flere ganger framme. 25 000,- er jo hva forrige eier skulle ha for komplett bil med m-tech skinn en gang i tiden.

hva veit du om dette da ?? ting har forandra seg siden den gang du var i ørsta å såg på den.. bilen er så å si rustfri den dag i dag.

Og ja.. dempertårna bak såg heilt for jævlige ut og forran innvendig var det plasser det såg ut som det var brukt kilovis av sika.

skal nå ikke selge den lenger siden jeg holder på å bygge banebil av den nå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...