Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skjer lite her for tiden, bilen gikk over til vintermodus for en stund tilbake..og sommerfelg-samlingen øker sakte men sikkert :)

Siden jeg må bruke spacere på 15" vinterfelgene, er planen å bruke en av disse til vinterfelger neste år, når jeg må eu-godkjenne bilen.

Noen bilder av felgene:

IMG_5558.jpg

IMG_5559.jpg

IMG_5560.jpg

IMG_5561.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var småservice tatt, bytta luftfilter, oljefilter og olja :)

Fikk montert en ny panser "heis" i samme slengen.

Luftfilteret så ikke så ille ut, men greit å få skifta det.

oro36al5dvobe9lf05ww.jpg

Skrevet

Mener å huske dekka er på 225/40 - 18, men jeg er litt usikker på ET, for de er litt bredere enn de andre felgene. Så det er litt strekk på disse, men ikke mye :)

Skrevet

MEGET pen bil du har Erik. Du har absolutt gjort alt riktig her! :)

Gleder meg veldig til jeg får på laminX gul film p lyktene mine også :D

Måtte du forresten bytte tannstang? Jeg har fått bemerkning på dette at det er "litt" slakk på venstre side. Verkstedet mente dette var ingenting å bekymre seg over men.

Skrevet

Tusen takk :)

Morro å se flere gå for gul film på lyktene. Det blir nok bra :D

Ja, men siden jeg som regel ikke har de riktige verktøyene, så tok jeg ikke sjansen på å gjøre det her i gården. Istedet kjøpte jeg en brukt, og fikk GS til å bytte den for meg.

Min var i så ille stand, at når jeg dro bak gummien som beskytter delene så rant det en foss med servo-olje ut :P

• 1 month later...
Skrevet

"Huff, typisk at det snør så sykt nå som jeg er nyvaska. Håper ikke Erik skal ut å skitne meg til idag..men samtidig hadde det vært morro å lekt litt å snøen..hmm, dilemma."

yaal0o1akojwbudpaxk6.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Da tror jeg den ene demperen foran har gått, jeg merker noen "slag" i venstre side når det blir litt ujevnt på veien.

Høres dette riktig ut? :/

Skrevet

Kjipe greier. Har forresten ikke fått med meg hvilken senk du har? Du har en veldig fin høyde på bilen, er det justerbart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...