Erik89 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Og noen fra lørdagen: Edit: Fant enda en, som jeg tok forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Skjer lite her for tiden, bilen gikk over til vintermodus for en stund tilbake..og sommerfelg-samlingen øker sakte men sikkert Siden jeg må bruke spacere på 15" vinterfelgene, er planen å bruke en av disse til vinterfelger neste år, når jeg må eu-godkjenne bilen. Noen bilder av felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Da var småservice tatt, bytta luftfilter, oljefilter og olja Fikk montert en ny panser "heis" i samme slengen. Luftfilteret så ikke så ille ut, men greit å få skifta det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 hva er specsa på de hjula her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Mener å huske dekka er på 225/40 - 18, men jeg er litt usikker på ET, for de er litt bredere enn de andre felgene. Så det er litt strekk på disse, men ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Kan du ikke bare lese bak da? Eller er de på lageret? Anskaffet deg noen hjul nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 De er satt vekk til lagring ja Jeg må bare bli enig med meg selv om hva jeg skal finne på med de nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 MEGET pen bil du har Erik. Du har absolutt gjort alt riktig her! Gleder meg veldig til jeg får på laminX gul film p lyktene mine også Måtte du forresten bytte tannstang? Jeg har fått bemerkning på dette at det er "litt" slakk på venstre side. Verkstedet mente dette var ingenting å bekymre seg over men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Tusen takk Morro å se flere gå for gul film på lyktene. Det blir nok bra Ja, men siden jeg som regel ikke har de riktige verktøyene, så tok jeg ikke sjansen på å gjøre det her i gården. Istedet kjøpte jeg en brukt, og fikk GS til å bytte den for meg. Min var i så ille stand, at når jeg dro bak gummien som beskytter delene så rant det en foss med servo-olje ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 "Huff, typisk at det snør så sykt nå som jeg er nyvaska. Håper ikke Erik skal ut å skitne meg til idag..men samtidig hadde det vært morro å lekt litt å snøen..hmm, dilemma." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Da tror jeg den ene demperen foran har gått, jeg merker noen "slag" i venstre side når det blir litt ujevnt på veien. Høres dette riktig ut? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Som jeg trodde, så viser det seg at det er demperen som er gåen. Så nytt senkesett må bestilles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Kjipe greier. Har forresten ikke fått med meg hvilken senk du har? Du har en veldig fin høyde på bilen, er det justerbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 TA Technix, står noen sider tilbake Det er justerbart ja, et must det føler jeg;) Kjøpte den brukt av -Erik- her på forumet, og jeg er så fornøyd med det settet at jeg går for det samme settet igjen Du burde nesten handle nå siden det er tilbud. http://www.partsandretards.no/tilbud/ju ... -senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Nytt TA Technix justerbart senkesett bestilt fra Parts and Retards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå