Erik89 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ja, vi får håpe på det Idag fikk jeg endelig satt på demperene foran, bytta ut gamle senkesettet med nytt. Kasta det gamle, var så fullt av tektyl at ingen ville hatt det uansett(+ en var gåen). Tok litt tid, og det er ikke bare bare som mange skal ha det til. Man trenger muttertrekker, og tålmodighet for at det skal gå i boks ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Hehe nå fikk jeg skikkelig lyst til å begynne på min jobb med å bytte understell....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Det er jo bare å få satt i gang snart det Du får det vel til før treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Det er jo bare å få satt i gang snart det Du får det vel til før treffet? jobben er grei nok, må bare få delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Fortsatt ikke fått de? Har du vært i kontakt med de, og fått no svar på hvorfor det tar så lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Tenkte å bestille med TA technix coilovers selv nå. Det eneste jeg er usikker på er om jeg skal velge 92-98 eller 91-92. Vet at det står 91 - 6/92. Bilen min er produsert i 4/92, men sist jeg tok sjansen på dette måtte jeg ha 92-98 likevell. Delen var da lambdasonde. Hmm. 91-92 settet koster 4000 også. Hva tror du Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Tenkte å bestille med TA technix coilovers selv nå. Det eneste jeg er usikker på er om jeg skal velge 92-98 eller 91-92. Vet at det står 91 - 6/92. Bilen min er produsert i 4/92, men sist jeg tok sjansen på dette måtte jeg ha 92-98 likevell. Delen var da lambdasonde. Hmm. 91-92 settet koster 4000 også. Hva tror du Erik? E36 etter 6/92 har korte lenkarmer som festes i bærearmen, mens E36 90-6/92 har lange som festes i fjærbeinet. Da kan du jo kanskje ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Der fikk du jo et veldig bra svar, få tatt et bilde av hvordan det ser ut om du er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Fortsatt ikke fått de? Har du vært i kontakt med de, og fått no svar på hvorfor det tar så lang tid? Fikk ordnet en deal, så nå er bilstein coilovers på vei inn i hus her fått pusset noe på hjula i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Nei, skulle jeg pusse på felgene mine altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Haha blanda litt her men kan jo alltids fikse opp noen hjul du å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Haha. Ja, jeg har jo noen som må fikses..er bare å finne ut hva jeg skal gjøre med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Godt tanker som regel forblir med tankene.. Men hvor mye tror folket jeg kan få for bilen? Litt info: den har nå gått 179 000km, nytt senkesett, alt godkjent, vinterdekk på 15", sommerdekk på 2x18 sett (+et ekstra 18" sett uten dekk), og m-tech (orginalt) rundt hele. Bare ikke montert sideskjørta, men jeg vurderer å gjøre det til sommeren ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Ikke selg! Bruksverdien er mye høyere enn hva du får igjen nå for tiden. Lite spørsmål Erik, hvor lav blir bilen hvis du skrur den til det laveste med senkesettet ditt? Er ute etter senkesett som klarer 120mm. Kanskje jeg må ha justerbare topplagre men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Det er et godt spørsmål, tror aldri jeg har hatt den helt ned. Dette er med 18", og jeg mener å huske det var en god del igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå