Gå til innhold

Erik89´s e36 cab - Tips :/

Erik89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, vi får håpe på det :)

Idag fikk jeg endelig satt på demperene foran, bytta ut gamle senkesettet med nytt. Kasta det gamle, var så fullt av tektyl at ingen ville hatt det uansett(+ en var gåen).

Tok litt tid, og det er ikke bare bare som mange skal ha det til.

Man trenger muttertrekker, og tålmodighet for at det skal gå i boks ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte å bestille med TA technix coilovers selv nå. Det eneste jeg er usikker på er om jeg skal velge 92-98 eller 91-92. Vet at det står 91 - 6/92. Bilen min er produsert i 4/92, men sist jeg tok sjansen på dette måtte jeg ha 92-98 likevell. Delen var da lambdasonde. Hmm. 91-92 settet koster 4000 også. Hva tror du Erik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bestille med TA technix coilovers selv nå. Det eneste jeg er usikker på er om jeg skal velge 92-98 eller 91-92. Vet at det står 91 - 6/92. Bilen min er produsert i 4/92, men sist jeg tok sjansen på dette måtte jeg ha 92-98 likevell. Delen var da lambdasonde. Hmm. 91-92 settet koster 4000 også. Hva tror du Erik?

E36 etter 6/92 har korte lenkarmer som festes i bærearmen, mens E36 90-6/92 har lange som festes i fjærbeinet. Da kan du jo kanskje ta en titt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tanker som regel forblir med tankene..

Men hvor mye tror folket jeg kan få for bilen? Litt info: den har nå gått 179 000km, nytt senkesett, alt godkjent, vinterdekk på 15", sommerdekk på 2x18 sett (+et ekstra 18" sett uten dekk), og m-tech (orginalt) rundt hele. Bare ikke montert sideskjørta, men jeg vurderer å gjøre det til sommeren ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selg! Bruksverdien er mye høyere enn hva du får igjen nå for tiden.

Lite spørsmål Erik, hvor lav blir bilen hvis du skrur den til det laveste med senkesettet ditt? Er ute etter senkesett som klarer 120mm. Kanskje jeg må ha justerbare topplagre men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...