Gå til innhold

Erik89´s e36 cab - Tips :/

Erik89
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje vi var det..hmmm, våren er rett rundt hjørnet igjen..og i år skal den need igjen ;D

Kose kose asfalten :D

Spørs om demperne blir så fornøyd uten hjelpefjære ja ;P

Men jeg har jo 18" der, de fleste kjører 17" når bilen skal ned i asfalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg er litt spesiell der:P

Var alltid meninga å skaffe meg et sett med 17", men istedet så sitter jeg her med 3 sett av 18" x)

Tror jeg må ta meg en prøverunde før treffet og se hvilket sett jeg vil ha på bilen til turen. Hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt at jeg kan fjerne hjelpefjærene. Da blir dette bra! :) håper jeg får ordnet med felger og coiloverrs før treffet. forresten, hvor kan jeg få tak i sånn list du har på bagasjelokket ditt, erik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se om jeg finner meg noen jeg liker ;) Tar litt tid når prisene ikke er der jeg skulle ønske, mulig jeg kommer til å prøve å få bytta e46 m3 felgene mot noen 17" :)

Såå, er det noen som har noen snasne 17" som de vil bytte mot mine 18" e46 m3 felger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bestille med TA technix coilovers selv nå. Det eneste jeg er usikker på er om jeg skal velge 92-98 eller 91-92. Vet at det står 91 - 6/92. Bilen min er produsert i 4/92, men sist jeg tok sjansen på dette måtte jeg ha 92-98 likevell. Delen var da lambdasonde. Hmm. 91-92 settet koster 4000 også. Hva tror du Erik?

E36 etter 6/92 har korte lenkarmer som festes i bærearmen, mens E36 90-6/92 har lange som festes i fjærbeinet. Da kan du jo kanskje ta en titt. :)

Må dessverre bruke tråden din på dette Erik, det går jo ikke ann å sende polardego PM.

Tok noen bilder av demper/fjærer foran på bilen. Noe som ser noe klare tegn til at jeg enten har ditten eller datten?

16b12jd.jpg

zk0gvn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thewiz, om jeg ikke ser helt feil så har du etter 6/92 ;) Jeg er ganske sikker på det, men ta å send parts and retards en mail (som du finner på siden dems). De svarer utrolig raskt, bare skriv en ordentlig mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...