Polardego Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Det er etter 92 ja, grunnen til at vi har deaktivert PM-boksen er at pågangen er så stor at det er fort gjort å glemme ting om vi ikke har et navn og forholde oss til samt at vi legger inn ordrer inn i bestemte mapper slik at de ikke blir glemt. bestilling@partsandretards.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Det høres bra ut, tenkte meg det var etter 92 selv. Rart at bilen min har understell etter 92, når bilen ble produsert i april. Når jeg bestilte lambda ble det feil også, siden jeg bestilte før 8/92. Er mye enklere å finne coilovers nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Nå får du bare sette i gang med bestillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 18" e46 m3 felger selges: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33739826 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Problemet med å ha felger å velge mellom, er at man har problemer med å velge hvilke felger man skal kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 En liten teaser av mulige nye sommerfelger, bare se å få tak i riktig dekk nå. Står mellom 205/45-17, og 205/40-17. Litt usikker om jeg skal gå for de, jeg blir stoppa nok som det er. Og disse gir meg ikke mindre oppmerksomhet fra politiet Dere som vet hvilken type felger dette er, hysj hysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Og der var bilen sommerklar, mangler bare å ta av hardtoppen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Når kommer updaten med felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hmmmmmmmmmm!!!!!! har veldig lyst å gjette på felgene! har 3 alternativ! har så lyst å skrive hAEheahaeHEHeA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Updaten kommer når jeg har bestemt meg helt, og kjøpt dekk Bare å sende pm det glenglen Et lite bilde fra en liten photoshoot igår: Får håpe jeg får noen "oppdrag" ila sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Har stor tro på de felgene jeg! Utifra bildene dine, vil jeg gjerne at du tar et oppdrag for meg i løpet av sommern også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Vi må ta noen bilder sammen til sommeren Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Har stor tro på de felgene jeg! Utifra bildene dine, vil jeg gjerne at du tar et oppdrag for meg i løpet av sommern også Tar du på deg valsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Har stor tro på de felgene jeg! Utifra bildene dine, vil jeg gjerne at du tar et oppdrag for meg i løpet av sommern også Tar du på deg valsing? Gjør ikke det gitt, skulle helst hatt valsa litt selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hva skal du gjøre for Erik? var sikker på at det var valsing siden hjulene stakk så langt ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå