Mikael-B Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Har noe med hjul å gjøre hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Har stor tro på de felgene jeg! Utifra bildene dine, vil jeg gjerne at du tar et oppdrag for meg i løpet av sommern også Det har jeg og! Kan vi få til Thewiz: Det kan vi ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 da må det jo være polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Hæ? Som han skal gjøre for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hehe er bare det jeg gjetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Felguptdate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Ligger dårlig an ;p Er det å bruke pengene på dette, eller mye annet..tenker nøye gjennom dette valget. Blir heller ei lovlig:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hvem bryr seg om lovlig da... LOOKS forran alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg bryr meg, til en viss grad Ser ut som jeg kjører med "stjernene" på treffet i tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 what!! Throwing star på deg å?? nå begynner vi å få noen e36'r med de hjula her på forumet De er jo drit kule da, så godkjent er det! sikler litt på de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Neinei, ikke throwing stars ;P "Stjernene", som jeg har på avataren. Motorsykkelen kommer forhåpentligvis ut fra vinterlagring til fredagen Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 haha ok! driver med lureri du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Neidaa, bare du som misforstod meg ^^, Forresten, hva innebærer detailingen dere gjennomfører på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Hm riktige produkter osv må du ta med Kny, husker ikke jeg. Avfetting Skumming spyling vask med såpe og microfibervott spyling claying med quickdetailer tørk med microfiber maskering steg 1 grov polering steg 2 fin polering skumming spyling Tørking med microfiber wax plast renewer ble noen kjørespor som kny vil ha bort, så er ikke helt ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Såpass ja, blir spennende å se resultatet i Tønsberg Blei en liten endring på bilen idag, tåkelysene blei tatt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå