Glenglen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Merkelig å bra det faktisk gjør seg med deksler! ser gromt ut som bare det! Nå mangler du bare 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Takk takk Ja, det blei ikke dumt ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Jeg har litt lyst å prøve med sorte nyrer, noen som selger billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg har litt lyst å prøve med sorte nyrer, noen som selger billig? Var det ikke kampanje på gs da? Hvis ikke så er jo Biltema sprayboks billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Jo, men kanskje noen vil selge meg enda billigere enn gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 er det ikke 400,- ellerno? skal godt gjøres å finne noe billigere.. alltid kjekt å ha sort grill liggende hvis man kjører orginal litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 574,- nå, litt over 700 til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Ringte GS bildeler, og det ligger noen go' biter for meg der ^^, Vroom vroom, opp og hente dem nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Kommer bilder etter søndag^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Du har en meget riktig cab! Så noen bilder fra treffet ble det ikke noen 17" på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Takk synd du ikke kom :/ Tok av hardtoppen igår, og lagra den for sommeren. Så må vel få tatt noen bilder snart av sånn hu ser ut nå Nei, blei ikke det. Holder meg til disse frem til økonomien sier jeg kan sløse litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Kommer bilder etter søndag^^, Det er etter søndag nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Takk synd du ikke kom :/Tok av hardtoppen igår, og lagra den for sommeren. Så må vel få tatt noen bilder snart av sånn hu ser ut nå Nei, blei ikke det. Holder meg til disse frem til økonomien sier jeg kan sløse litt NÅ tar du av hardtoppen ja.. skulle kommet uten tak på treff! kjører man cab så kjører man cab Men tusen takk for at du stillte! vi glemte helt å ordne en photoshoot, men kommer alltids flere treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Ja, der var dumt. Jeg lurer på om jeg skal melde meg på banekjøring på rudskogen til sommeren. Regi av BMWCCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå