Erik89 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 -Erik-: Etter søndag Skal se å få lagt de ut ila dagen Jeg må jo få tatt noen først, og da må bilen vaskes. Glenn: Næh, skulle nesten latt den stå på lenger. Er jo minus og "snø" i skien Og photoshoot tenkte jeg vi kunne ta senere i sommer, møtes for bare det, og ikke i treff sammenheng. Wiz: Sikkert morro det da, selv har jeg ikke kjørt på bane. Men da burde du kanskje ikke senke den så mye som du har planer om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Her kom det masse bilder gitt Nå har jeg jo fått på justerbart, så kan bare justere opp hvis det skulle bli et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Hahaha, ikke sant Får jo ikke vaska bilen i dette drittværet True Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Haha, endelig sol! For første gang etter jeg tok av hardtoppen for sommerlagring, to uker med regn skulle til gitt Så endelig kommer bildene dere har spurt etter ^^, IMG_7010 by ErikJunior, on Flickr Og så lurte jeg med motorsykkelen også, måtte selvfølgelig ta en tur når det først blei sol IMG_7005 by ErikJunior, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Et bilde fra tidligere med go pro GoPro wheel sunset by ErikJunior, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Det kommer en "dunke/klunke"lyd fra venstre side foran, hører det ikke så ofte, men til tider i krappe venstre svinger. Noen som vet hva det kan være? Hadde vært greit å bli kvitt lyden før jeg drar på tur til danmark.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Tipper endeledd eller bærekuler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Vanskelig å få bytta ut? Tåler de så lite altså, blei bytta for et år siden eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 De kan ryke fort de. Er noe jobb å bytte det. Tar en time eller to hvis man skal gjøre alt ordentlig. Delene er forsåvidt rimelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Hmm, jeg får vel prøve meg frem til uka da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Bestiller støttestaga imorra, kanskje det er de Om ikke, så må de byttes snart uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Da blei støttestaga bytta, det var ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Felg bytt, lykte bytt, og bilder blei tatt idag Forandring fryder ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 bilder blei tatt idag Ja? Hvor er de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 bilder blei tatt idag Ja? Hvor er de da? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå