Erik89 Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Skal prøve å få tatt noen av bilen etter en vask senere, tok bare noen kjappe bilder igår på vei hjem. Ser ikke store forandringen her ;P IMG_7965 by ErikJunior, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Var ikke mye bil å se Erik. Ingenting nytt altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Litt treg, men noen bilder fra turen til Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Er da på leting etter leilighet o.l. til leie i Stavern/Larviks området, si ifra om dere vet om noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Vanskelig å bytte håndbrekk opplegget? Og hva bør jeg bytte når jeg først er i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Skal bytte nesten komplett håndbrekk selv nå på min. Hvordan er brekket ditt? Mitt er ihvertfall helt ute å kjøre. Det er skikkelig slark på hendelen inni bilen, samt at jeg tror en av waierene har røket. Så jeg skal handle 2 stk waiere, klaver, sko og diverse smått oppheng (fjær bla.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Det setter seg fast til tider, når jeg bruker det..så jeg bruker det kun når jeg virkelig må Har slark på håndbrekket jeg og, kom etter at GS "stramma" det for meg. Men altfor dårlig jobb for å være helt ærlig, så blir å bytte ut det meste så fort jeg får deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg kan dra brekket mitt til full vandring mens jeg kjører uten å merke at det bremser LITT engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Da er det ihvertfall på tide å bytte Jeg merker ikke stort selv, men den står nå ihvertfall på et sted i bakker Har du bytta før? Vet du om det er mye styr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tydeligvis revet av etter de fire hoved mutterne..så nye innerskjermer med til..Gah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg forstår ikke at folk gjør slike ting. Utrolig kjedelig og demotiverende dette. Forresten, hvis du ønsker hjelp til brekk bytting, kan jeg bistå med info, da jeg nettopp har ordnet dette på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Ja, det kan godt hende jeg trenger litt hjelp der Får se når jeg får råd, litt dårlig med penger..og det hjelper ikke da at noen stjeler fangeren min og ødelegger innerskjermene.. -.- Men var det en enkel jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Enkel er litt relativt i forhold til hvor flink man er til å skru. Jeg byttet alt fortsett fra waiere. Så det du trenger å gjøre er å ta av caliper og bremseskiver bak, da kommer du til brekksko og diverse. Jeg kjøpte sett med brekksko og diverse fjærer osv. Ganske enkelt å bytte dette. Veldig puslespill opplegg. Du ser hva du trenger å gjøre når du har delene og har tatt av bremseskive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Det området tror jeg skal gå relativt bra, er det med waieren jeg er mer skeptisk på Hvor lang tid tok det deg å bytte begge sider? Bare sånn at jeg vet ca : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå