Erik89 Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 En side unnagjort, neste imorra ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Gratuler! Bra det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Lars får til det meste Får håpe venstre side ikke er like jævlig som høyre var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Da er begge sidene tatt, er noen lyder jeg ikke helt er sikker på..så den må stå litt til. Skal ned på verksted med den imorra, så blir den borte et par uker regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Det var godt å kjøre bimmern igjen etter så mange måneder med toyotaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Kan vel slenge ut et bilde av hvordan bilen ser ut på vinteren, med noe mer bakkeklaring enn på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Ser veldig ut som høyden min Digger skilt nr ditt, skal godt gjøres å glemme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Vinterhøyden? Den er god for vinteren ihvertfall Skulle ønske det ikke var fake bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Vinterhøyden? Den er god for vinteren ihvertfall Skulle ønske det ikke var fake bare haha du ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 haha Men det hadde vært kult da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Da var eu-kontroll gjennomført med null feil ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 what! 0 feil er jo litt utrolig. må ha kjøpt og betalt en mekaniker du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Hahaha xD Nei, er jo bare å fikse problemene når/før de oppstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Da fikk jeg fiksa gule spredere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 kult har fått meg "blind deksler" for 2013 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå