Erik89 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Likere! Det er tøft det Får se om jeg bytter litt fram og tilbake i år som jeg gjorde i fjor, klarer aldri å bestemme meg Men er en ny detalj som sikkert blir brukt i ny og ne i år på bilen min, håper det ser greit ut da..hvis ikke kan jeg bare ta den av på stedet. Så er ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Blei seiint med vask i dag gitt, men den blei ihvertfall vaska til imorra BMW e36 HDR by ErikJunior, on Flickr Edit: Ordna også sommerhøyden, satt på splitterne, og sommerskoa blei endelig satt på. Måtte få en kompis til å bytta om to dekk fra høyre til venstre og omvendt siden det var slitt innerst. Blei disse felgene nå, de andre var slitt på alle fire Skulle gjerna ha pussa opp begge felgsettene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Skjer ikke så mye her for tiden..mye jeg gjerne skulle gjort, men annet som må prioriteres. Men bilder tar jeg jo Bare å si ifra om noen ønsker å bli med på en photoshoot en dag Black-n-White by ErikJunior, on Flickr Skråvann by ErikJunior, on Flickr Double up by ErikJunior, on Flickr Refleksjon HDR by ErikJunior, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Meguiars 3 trinns rens, polering og voks utført for hånd i dag..for et slit Godt jeg hadde fri fra jobb. Her er noen dårlige mobil og gopro bilder, siden speilrefleksen er i Stavern My dailydriven e36 by ErikJunior, on Flickr DailyDriverr by ErikJunior, on Flickr Dailyy by ErikJunior, on Flickr Får se hva jeg synes om "dailydriven" merket i ruta, mulig det får bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Lekker Cab!! mye bra mods her, men splittere synes jeg ikke er pent på e36 m front.. men det er meg! creds til deg for at du gjør noe ikke alle andre gjør!! men, disse AC Schnitser type 3 felgene dine, hvor fikk du tak i disse? synes disse gjorde seg meget godt på cab, så nå vil jeg også ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Takk Kjøpte de brukt, så det er bare å lete litt og sjekke div sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Takk Kjøpte de brukt, så det er bare å lete litt og sjekke div sider det skal jeg gjøre! fortsett å poste bilder. dette var en tråd jeg fikk litt inspirasjon av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Da har bilen fått på hardtopen, så da var denne sommeren over med mindre jeg finner et nytt sted å lagre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Da har bilen fått på hardtopen, så da var denne sommeren over med mindre jeg finner et nytt sted å lagre den Har vurdert det samme måtte ty til setevarmeren igår faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Vurderer salg for en mer praktisk bil, hva tror dere denne kan gå for? Litt info: Km-stand ca. 192 000. Noe rust i hjulbue foran og bagasjelokk. Windskjerm, og hardtopp. Godkjent senket i vognkort. 1 sett vinterfelger med dekk (15") 2 sett sommerfelger med dekk (18") - Mulig bare Zito felgene følger med, men Toyo dekk. m3 sideskjørt ligger klart med ny lakk. + masse deler om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Det var faktisk prisen jeg tenkte på selv. Ja, det er ikke så lett å få solgt nå på denne tiden nei..men var sent på høsten jeg kjøpte den i 2009 haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Vurderer salg for en mer praktisk bil, hva tror dere denne kan gå for?Litt info:Km-stand ca. 192 000.Noe rust i hjulbue foran og bagasjelokk.Windskjerm, og hardtopp.Godkjent senket i vognkort.1 sett vinterfelger med dekk (15")2 sett sommerfelger med dekk (18") - Mulig bare Zito felgene følger med, men Toyo dekk.m3 sideskjørt ligger klart med ny lakk.+ masse deler om ønskelig. Og radio antenne ble revet av få måneder etter kjøp i 2009. Ikke hatt behov for radio, så dette har ikke blitt utbedret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det kommer en "klunke" lyd fra høyre side når jeg kjører fremover, men ikke når jeg rygger.. Litt lite info, men er det noen forslag til hva det kan være? :/ Jeg bytta tannstanga for tre år siden, mulig at den har kødda seg til igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Fikk fiksa det Var vektlodd på innersiden av felgen, sånn som stikker ut Men hjullager foran ble bytta uansett Forresten, hvordan er det å få godkjent 8*17 ET35 med 215/45-17 og 9,5*17 ET46 med 245/40-17 på en e36 318 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå