Thewiz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Ok. Senker det kun til 65mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 I vognkortet står det 33/30cm fra nav til bue. Har senket så mye som går an lovlig;) Da fikk jeg denne høyden med 18": Du kan gå mye lavere også, men det laveste jeg har tatt den er på dette bildet, 18" disse også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Ok, du skjønner jeg har en glipe på 2-4 cm med 18 felger. Kanskje dette senkesettet er veien å gå. Er senkesettet på det laveste på det nederste bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Nytt TA Technix justerbart senkesett bestilt fra Parts and Retards Bestillte senkesett fra GS midt i desember og går fortsatt å venter på at det skal komme i posten jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 thewiz: Det er en del igjen, så lav blir den med dette senkesettet Jeg ville bestilt dette settet om jeg var deg, da får du orden på den glippa du har Glenglen: Det er for dårlig, håper du har ringt og purra på de? Forhåndsbetalt? Hva slags senkesett blei det til for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Ble dette, vil ha en komfortabel bil siden jeg kommer til å kjøre den hele sommeren. coilovers blir for stivt for min smak Senkesett m/dempere E-36 Cab/Touring 4-cyl.03/93- 40/30mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 40 foran blir altfor lite Glenn. Jeg har 60 foran nå og syns det er for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Får vel se om det blir justerbart utover våren Hva slags eksos har du forresten? Er på utkikk etter eksos på min og enderørene du hadde så ganske greie ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Glenglen: Jeg synes ikke det er ubehagelig å kjøre når det er så stivt jeg Det er bare å unngå alle typer ujevneter som finnes i veien som regel thewiz: Det høres bra ut. Jeg har Supersport effektanlegg, som jeg kjøpte fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 40 foran blir altfor lite Glenn. Jeg har 60 foran nå og syns det er for lite. Hadde 40/30 på gamlebilen også, så ikke så værst ut det. sto riktig nok på 19" felger på den og ikke 17" da. i hverstefall så går det ann å bytte igjen senere Hvordan er det å ha effektanlegg på en cab? som du sikkert har skjønnt Eirik så er jeg på jakt etter en stille komfortabel bil trenger en sexy endestuss på bilen min og effektanlegg er jo de peneste som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Syns faktisk det er bedre å kjøre senka bil kontra orginal. Ligger bedre i svingene osv. Supersport ja, var inne på nettsidene til gs for å prøve å finne det, er det bare endestussene du har? Sveisa på da eller? hvordan er passformen osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Glenglen: Jeg vil ikke si min bråker, den gir en fin lyd når man gir på, og er ganske stille ved rolig kjøring Men det blir jo såklart en merkbar forskjell fra det orginale som ikke lager noe særlig lyd. thewiz: Enig der Jeg har frem til katalysatoren (bakpotta), festa med sånne eksos"klemmer" Passformen var bra den, litt smårør, men det synes jeg det er med alt som skal på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Herlig bil du har Men jeg kunne tenke meg litt mer bilder av sykkelen også! Virkelig en sykkel jeg kunne tenkte meg å hatt, men har ikke fått testa den enda. Det nærmeste jeg har vært er en 2011 f800gs, og syntes den motoren var utrolig fin. Tipper R'en er enda grommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Takk ^^, Det er en viss forskjell på de syklene ja Du burde prøve 1200GS, den er helt rå! Men igjen i en helt annen klasse enn disse 800 syklene Her har du noen flere bilder, tatt ifjor. Til sommeren blir det mer morro, masse kjøring med GoPro kamera Edit: Tok en titt på sykkelen din, utrolig rå! Har du den fortsatt? Hvordan er den å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Er ingen motorsykkel mann jeg, men så ikke så værst ut denna da artig at det er BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå