Grovkak Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Heisann, Prøver å finne ut lakk koden på bilen min, noen som har peiling hvilke plasser man kan høre med om lakk koder?
Kenneth730i Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 se på siden her, her har du lakk koder for alle bmw modeller. http://www.automotivetouchup.com/choose ... x?make=Bmw
Bandit Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Lakkoden på bilen din står under panseret på høyre støtdempertårn foran
Berg2 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Det beste når man skal lakke en bil som er "sliten" i lakken er og få lakken skannet på bilen så får du blandet mye nermere den aktuelle fargen en bare lakk koden. Ved bare lakk kode handling blir det ofte ett lite hopp fra lakk koden over til aktuell farge på bilen, Så skanning er å annbefale så fremtil at du ikke maler hele bilen
Grovkak Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Det som er med bilen min da er at det er ikke orginal lakken på bilen, skal være ferrari sin orginale svartlakk med mye metallic i så vanskelig å se under panseret gitt:P
Berg2 Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Men da får du den bare skannet så får du jo lakk koden di ville brukt ved eventuelt lakkjobber på din bil, vist det er den fargen du skal ha da
HMW Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Men... det er mange lakk koder som har flere forskjellige nyanser.. Så ikke mye det hjelper med lakk koden om ikke noen som kan dette hjelper deg. Med mindre du hel lakkerer bilen da selvsagt.
Grovkak Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 HMSW skrev: Men... det er mange lakk koder som har flere forskjellige nyanser.. Så ikke mye det hjelper med lakk koden om ikke noen som kan dette hjelper deg. Med mindre du hel lakkerer bilen da selvsagt. Sittet å tenkt litt på det med lakken, vurderer å lakkere hele bilen i annen farge, er ikke helt sikker på hva som er en kule farge å som passer på en e34 men lurer litt på delphi grå, men er åpen for lakk farger jeg kan vurdere
HMW Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Da er det nok bare å sette seg til å se på bilder. Jeg synes det er like jævlig hver gang det skal velges farge til en bil !
Grovkak Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 HMSW skrev: Da er det nok bare å sette seg til å se på bilder. Jeg synes det er like jævlig hver gang det skal velges farge til en bil ! Ja det er ikke så lett akkurat, beste er jo å få en fin å nice farge du er fornøyd med selv, men likevel ha evt en farge som ikke så mange andre har
Grovkak Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 HMSW skrev: Og en du ikke går helt lei med en gang..[/quoJess, liker veldig godt delphigrå da å er ikke så mange bmw'er med den fargen rundt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå