Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beste når man skal lakke en bil som er "sliten" i lakken er og få lakken skannet på bilen så får du blandet mye nermere den aktuelle fargen en bare lakk koden. Ved bare lakk kode handling blir det ofte ett lite hopp fra lakk koden over til aktuell farge på bilen, Så skanning er å annbefale så fremtil at du ikke maler hele bilen ;)

Skrevet

Det som er med bilen min da er at det er ikke orginal lakken på bilen, skal være ferrari sin orginale svartlakk med mye metallic i så vanskelig å se under panseret gitt:P

Skrevet

Men da får du den bare skannet så får du jo lakk koden di ville brukt ved eventuelt lakkjobber på din bil, vist det er den fargen du skal ha da :)

Skrevet

Men... det er mange lakk koder som har flere forskjellige nyanser.. Så ikke mye det hjelper med lakk koden om ikke noen som kan dette hjelper deg. :) Med mindre du hel lakkerer bilen da selvsagt.

Skrevet
  HMSW skrev:
Men... det er mange lakk koder som har flere forskjellige nyanser.. Så ikke mye det hjelper med lakk koden om ikke noen som kan dette hjelper deg. :) Med mindre du hel lakkerer bilen da selvsagt.

Sittet å tenkt litt på det med lakken, vurderer å lakkere hele bilen i annen farge, er ikke helt sikker på hva som er en kule farge å som passer på en e34 men lurer litt på delphi grå, men er åpen for lakk farger jeg kan vurdere :)

Skrevet

Da er det nok bare å sette seg til å se på bilder. Jeg synes det er like jævlig hver gang det skal velges farge til en bil !

Skrevet
  HMSW skrev:
Da er det nok bare å sette seg til å se på bilder. Jeg synes det er like jævlig hver gang det skal velges farge til en bil !

Ja det er ikke så lett akkurat, beste er jo å få en fin å nice farge du er fornøyd med selv, men likevel ha evt en farge som ikke så mange andre har :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...