OTffs Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Kjøpte en m20b25, som skulle være i orden, men når jeg til slutt fikk motoren i, gikk den bare på to sylindre, noen som har en idé om hva som kan være? Har sjekket at det er gnist og dysene skal virke, da det ikke hadde noe å si da jeg byttet om dysen som ikke sprutet, med en av de som sprutet.. Men det er alt jeg har fått gjort. Skal feilsøke mer i dag. Noen som har tips til hva det kan være? EDIT: Det var pluggledningene som var problemet, var gnist når pluggene var ute, men tydligvis ikke nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 sjekk om vippearmene er hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Har du dratt av plugg hettene mens motoren går for å se hvem av de det er den ikke går på? Min begynnte plutselig å gå på 5 cyl. Da var det vippearm som var knekkt... Ble en ør liten endring når jeg tok av plugg hetta på den cyl vippearmen var gått på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 blei vel ingen endring på den syl vippearmen var gått på mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Jo, en veldig veldig liten forskjell. Måtte gjøre det flere ganger for å høre det, men den endra seg ør lite faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Har hatt av topp deksel, og har ikke sett noe knekt noe.. Men når jeg tok av pluggledningene var det ingen effekt, gikk helt likt. Er snakk om nr 2 og 3 fra torpedoveggen.. Takker for hjelp så langt, skal sjekke vippearmene når jeg skal skru senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 kan også være pluggledninger som må skiftes, eventuellt overslag i fordelerlokk, hårspray i fordelerlokket er et godt gammelt triks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 kan også være pluggledninger som må skiftes, eventuellt overslag i fordelerlokk, hårspray i fordelerlokket er et godt gammelt triks Det var pluggledningene som var problemet, takker for hjelp folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 kan også være pluggledninger som må skiftes, eventuellt overslag i fordelerlokk, hårspray i fordelerlokket er et godt gammelt triks Det var pluggledningene som var problemet, takker for hjelp folkens Godt at det ordnet seg bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå